Samozrejme, že myslím na pracie prášky, kde nás tá či oná značka, snaží presvedčiť, že ona je tá pravá. Témy sú rôzne...
...dieťa cestuje v autobuse a má pocit, že smrdí a to druhé vonia, hneď je za tým lepší prací prostriedok či aviváž...
...dieťa príde z ihriska a má špinavé veci od futbalu, mamina použije nový prací prostriedok a hneď sa všetko ligoce...
...zákazník v reštaurácii zamastí obrus, ale je tu šikovný zamestnanec, ktorý to vyperie s novým pracím prostriedkom...
Jednoducho príkladov je kopec...
V poslednej dome mám pocit, že jedna a tá istá téma rezonuje viacej...
...deti sa vrátia z prázdnin či víkendu, kde boli u MAMY našej hlavnej hrdinky z reklamy, tá je celá hotová, že mama vyprala deťom a táááák krásne bielučko a ešte koľko sa musí od svojej mamy učiť...
Škoda, že reklama nezneje asi takto...
...deti boli na prázdninách u SVOKRY, tá im veci táááák krásne vyprala, že sa naša mamička, ešte strašne veľa musí od svojej svokry učiť...
To by sa mi viac páčilo :-) v tej reklame, len neviem či by sa daný produkt predával...
...s odporučením svokry...
pekný deň :-)
dv