Tak čo ďalej, môj zlatučký T-Mobil???

Čakala som štyri mesiace, kým sa s verejnosťou podelím o zážitok, pri ktorom mi tlak stúpa a stúpa a ... stúpa.

Písmo: A- | A+

Už nejaký ten mesiac žijem za hranicami Slovenska. Len hen - v Čechách ale predsa si na niektoré veci dávam pozor: na mobile si nikdy nenechávam "automaticky voliť sieť operátora"a ani nič podobné. Svoj slovenský mobil nosím so sebou a každé ráno na ňom mám SMS zo slovenskej banky, ktorá hlási stav financií - ako mnohím z vás. Ak som cez víkend na Slovensku, obovlám rodinu a pár známych - rozhovory sú presne vyrátaných mojich 55 paušálových minút. Tento scénar sa opakoval 8 mesiacov. Až kým...

Mesiac júl 2007 bol výnimočný.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Manželovi som so spokojným úsmevom hovorila, že po návrate na Slovensko si síce nájdem faktúru odT-Mobilu ale nič na nej naúčtované nebude - okrem môjho paušálu 55Viac. Celý mesiac som na Slovensku totiž nebola, slovenský mobil - tak ako iné mesiace - som v Čechách nepoužívala a každé ráno som pekne prečítala a vymazala SMS o stave bežného účtu. Aké však bolo moje zdesenie, keď mi v auguste prišl fakútúra na takmer 5.000- korún !!! Skoro ma porazilo!!! Smiešne? Pre mňa nie. Nemávam "bežne" účet za mobil v tisícoch a mobil ani nepoužívam na nič iné ako na pár SMS a pár telefonátov. Na faktúre však okrem paušálu bolo naúčtovaných takmer 3.000 korún za zasielanie SMS cez web, konkrétne cez akýsi portál T-zones, ďalej akési WAP pripojenie a ďalšie blbosti. Ale - povedala som si, budem slušná a slečinke v kontaktnom centre v Poluse neodtrhnem hlavu ale slušne u nej budem reklamovať danú faktúru. To sa aj stalo, slečinka napísala, že A.V. reklamuje faktúru číslo to a to a že si nie je vedomá využívania WAP a PAP a ŇAP služieb T-Mobilu. Podpísala som to s čistým svedomím a ....šla na dovolenku. Ešte som sa nezabudla opýtať, či náhodou omylom nemám (hoci som vedela že nemám) aktivované nejaké služby, o ktoré nemám záujem, typu WAP a podone. Slečinka v ružovej blúzočke odpovedala na moje otázky negatívne, zaželala pekný deň a porúčala sa. Pekne som sa jej poďakovala a odpochodovala som.

SkryťVypnúť reklamu

Pár dní sa samozrejme nič nedialo, ja som predmetnú faktúru listovala denne niekoľkokrát, hyponotizovala z každej jednej strany a snažila som sa zistiť, čo sa vlastne stalo... O mesiac prišla odpoveď, že je to všetko môj problém, lebo som sa zúčastnila súťaže o Mercedes BENZ a poslala som niekoľko veľa SMS správ, z ktorých každá je účtová vo výške 83, 20 SKK bez DPH a že som sa niekoľkokrát pripájala cez WAP. (Ospravedlňujem týmto pádom svoju počítačovú a mobilovú negramotnosť...ja dodnes neviem, čo je to WAP). Pani zo služieb zákazníkov mi poslala pekné poďakovanie, že využívam služby, napísala odôvodnenie a vraj som si touto súťažou (o ktorej dodnes netuším) nabila internetový účet a na ňom kredit, z ktorého môžem posielať SMS správy.

SkryťVypnúť reklamu

Tak ja som samozrejme nelenila, a ešte viac rozčúlená bezmocnosťou, ktorú dnes spotrebitelia po niekoľkoročnej vernosti operátorovi zažívajú, napísala odpovedný list - samozrejme s niekoľkými objektívnymi dôvodmi a vysvetlením, že určite ide o omyl, lebo som si sto pro istá, že nič, čo mi na faktúre okrem paušálu bolo naúčtované, som ja osobne neurobila. Bez zbytočných emócií som napísala slušný list.

A viete čo? No čo asi, nič:-) Dostala som znova obligátne poďakovanie, že stále využívam služby ružového operátorka, a že sa ale mýlim lebo všetko, mi naúčtovali je PRAVDA pravdúca, div divúci. Som obklopená faktúrou, dvoma mojimi sťažnosťami a dvoma krásnymi odpoveďami z T-Mobilu. A samozrejme naštvato - rozčúlená, lebo nemám šancu sa dovolať pravdy. Aj keby som šla na detektor lži (ja by som tam fakt šla!!) a moje odpovede by potvrdili , že faktúra na danú sumu je vystavná neoprávnene - čo si môžem? Fúkať. Pretože ako spotrebiteľ a koncový zákazník som absolútne v menšine - ak sa to tak dá povedať - a s mojimi problémami sa môj milovaný operátor naozaj nebude zaoberať.

SkryťVypnúť reklamu

Fajn, môj zlatý, skutočne nádnerné. Nejde mi ani tak o tých 5000 korún, hoci....vedela by som ich minúť aj zmysluplnejšie. Ide mi o princíp. Ide mi o to, ako dlho sa so mnou, a možno aj s vami, obrovské koncerny a operátori ešte budú hrajkať.

Kým si nenájdem nového operátora, ktorý sa o mňa snáď bude starať o kúsok zodpovednejšie. A ktorému moje sťažnosti (podľa mňa opodstatnené, lebo nie som si vedomá žiadnej účasti v súťaži ani pripojení ani ničoho z čoho ma T-Mobil "obviňuje" ) vedomá.

P.s.: dala som si tú námahu, a klikla na www.t-zones.sk kde som skúsila hľadať to moje nabité konto. No a našla som nejakú osobnú zónu, do ktorej sa dostať neviem, lebo potrebujem akési heslo. Keďže ho nepoznám, netuším, ako je možné, že som v lete toto konto používala a nabíjala ho...

Andrea Vaňová

Andrea Vaňová

Bloger 
  • Počet článkov:  91
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prispieva na miriam.sk a symbolicky do rodinného rozpočtu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSto vežičiekVytrvaťHobbyJaskyneSúkromnéÚvahyVýletíkyRodičovské

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

316 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu