Jeden druh upútavky má nadpis, od ktorého by ste očakávali sumár tipov skúseného, ale dostanete sa cezeň k propagande ohľadom jedného konkrétneho výrobku, rafinovane sa pritom mení titulný obrázok, takže slovo „lacné“ nebude namieste. Základný predpoklad: ľudské oko je citlivé na pohyb a stránka sa nedá vyhrnúť. Žiadna škoda, precvičila som si jazyk.
Druhý variant by som odporučila do pozornosti chirurgom, lebo síce stránka ponúka to, čo sľubuje, ale k jednotlivým položkám sa treba preklikať s chirurgickou presnosťou, pretože ak kliknete vedľa správneho tlačidla čo i len o milimeter, dostanete sa tam, kde ste nechceli byť, pričom stránka pri načítavaní skáče. To je život, to nie je hra.
Keď niekto začne vyrábať tienidlo, ktoré agresívnu reklamu zakryje, prvá si ho kúpim. Tak bude vlk sýty aj ovca celá.