...ktorým vraj rozumejú, zachraňujú, ba až vítajú. Vôbec ich nenapadá, že ľudia z rôznych iných častí sveta majú úplne rozdielne vnímanie objektívneho sveta a súčasnej reality, že jednoducho si všetko nemôžeme vykladať z hľadiska nášho západného zmýšľania. Títo ľudia pochádzajú z úplne rozdielnych oblastí kultúrnosti, sociálnosti a náboženstva. A všetky tieto tri faktory sú tie najdôležitejšie, ktoré formujú Človeka, jeho vzťah k sebe samému a aj k svojmu okoliu.

Nevedia si predstaviť, akým agresívnym a nebezpečným ideológiám sú niektorí ľudia nútení podliehať. Ostatne, preto sa islam rozširoval tak rýchlo a efektívne v dejinách ľudstva. Týmto tlakom prechádzali a stále prechádzajú všetky komunity, ktoré za 14 storočí existencie koránizmu prišli s touto totalitnou ideológiou do styku, a to vrátane našej Európy. Navyše, nikto nikdy nemôže popierať, že aj blízkovýchodný kresťan pochádza z iného kultúrneho okruhu, aj napriek kresťanskému vyznaniu, jeho rodinné väzby a vzťahy s ľuďmi, fungujú trochu inak, než u nás na Západe. Xenofóbny je ten, ktorý si neuvedomuje tento fakt, ba všetkých ľudí chce napchať len do jediného západného spôsobu myslenia.
Tým, že chceme pomáhať skôr prenasledovaným menšinám v koránistickom svete, než koránistickej majoritnej spoločnosti, sa prejavuje trochu naša nevedomosť. Od samotného vzniku islamu, už za života „M“, nekoránisti boli vždy prenasledovaní a nútení ku konverzii na koránizmus. Je tu jeden základný bod. Blízkovýchodný kresťan, aj napriek rozdielnej mentalite, nemá v náplni náboženstva dobývať celý svet, pretože koránistický „boh“ XXXX sľúbil (v knihe korán), že jedného dňa bude celý svet koránistický. A to je základné kritérium, na ktorom by sa mala stavať naša opatrnosť.
Ako sa rozozná mierny koránista od nemierneho koránistu? Ak by sme sledovali vyjadrenia rôznych vplyvných imámov koránistického sveta – neexistuje mierny alebo nemierny, ale len koránista alebo nekoránista, čiže buď je alebo nie je. A tí, ktorí nie sú, spadajú do kolónky: neverec, inoverec, odpadlík. A všetkých prikazuje kniha korán likvidovať (v rôznych vyjadreniach po celej knihe). A ak je koránizmus pre niekoho tak úžasný, prečo viac ako polovina koránizmu je v rozpore s úplne základnými západnými hodnotami ponímania ľudských práv, kde je podmienkou, aby všetci zúčastnení rešpektovali existenciu iných, než sme MY (to jest, ak nerešpektuješ ľudské práva iných, sám si ich nezaslúžiš a majú ti byť odopreté, lebo si nebezpečenstvom pre všetkých, ešte aj pre seba!)? Navyše, stále počúvam všade ako komunita koránistov v Európe je „mierumilovná“. Pritom úplne bežným názorom ich imámov, ktorí sa snažili nahustiť aj do mnohých Európanov – že demokracia je nezlučiteľná s koránizmom, božie zákony sú nadradené občianskym zákonom, máme dávať prednosť koránistickým priateľom pred nekoránistickými, keď ženu niekto z ich komunity stretne s nedostatočne zahalujúcím odevom, hneď si to vyžerie, už odmala spracovávajú malé deti, zakazujú im rozprávky, kde sú do seba zamilovaní princ a princezná ((Dobšinský by im bol totálne hnusný a odmietali by ho)), zakazujú hudbu a množstvo iných prejavov nekoránistickej kultúry...
Presne tie koránistky, čo na verejnosti hovoria o svojom „šťastí“ v koránizme, tak je možné poznať ich životy z úzadia, keď svojho manžela vidia raz za „X“ rokov, čo je ešte tá lepšia eventualita, lebo, keď je doma, tak ich manžel bije. Rieši, či nemá niekde nejakú ďalšiu manželku a podobne. Áno, na zlého partnera človek občas môže naraziť. Lenže v zdravej spoločnosti agresívny partner má byť potrestaný! V koránizme je to presne naopak. Ženy nesmú o svojom manželovi zle hovoriť, musia byť trpezlivé a všetko znášať, navyše, majú veľký strach, aby neprišli o svoje milované deti. Alebo občas je aj príbeh naopak, trochu úsmevnejší, keď si konvertitka zoberie celkom fajn arabského Ahmeda. No ale ona je predsa usilovné dievča, chodí pravidelne do mešity, o koránizme sa poctivo vzdeláva, no nakoniec je to ona, čo svojho vcelku liberálneho manžela koránistu ešte viac trápi, pretože predsa chce mať manžela dobrého koránistu. A úplný vrchol blbosti zo strany našej spoločnosti je, keď niektoré mohamedánky, ktoré verejne tvrdia, že nenosenie zahaleného odevu je porušovaním koránistických prikázaní a schvaľujú tresty typu ukameňovanie a sekanie rúk odsúdeným podľa šaríje, označujú za „umiernené“ koránistky. Len nech je pre ňu plusom, že hovorí úprimne, presne tak, ako sa má správny koránista podľa ich knihy správať a celý svet vnímať. Ak ju predstavujú ako tú umiernenú koránistku, tak ako nám, do kelu, môžu bohorovne tvrdiť, že je v poriadku čakať s otvorenou náručou na státisíce ďalších rovnako umiernených koránistov ako je ona?
Ak je v Európe tak bezpečne a máme tu samých dobrých umiernených koránistov, ako je možné, že odpadlíčky nemôžu bez ochrankárov vyjsť na ulicu? Ako je možné, že je pre nich nebezpečné aj na našom kontinente zvanom Európa? Ako je možné, že pán politik Wilders musí mať ochranku? Ako je možné, že veľa bývalých koránistov je v ochrannom ústraní, skrývajú sa, o svojom odchode od koránizmu sa boja hovoriť aj tu, v „slobodnej“ Európe? A že máme veľa takých bývalých koránistov... Ono to môže začínať nevinne, trebárs tým, že pri ramadáne si idete vedľa do obchodíka kúpiť cigarety a kus salámy, no predávajúci koránista sa s nechuťou ohradí, ako to, že tamten konzumuje a fajčí, keď má držať denný pôst, ba končiť to môže tak, ako už mnoho ex-koránistov skončilo.
Smrťou.
A umelo vytvorený „Hate-free“ a im podobní, ktorí robia zo seba multikultúrnych špecialistov, pritom sú to morbídni a vyložene zlí aktivisti, ktorí nikdy v živote nečelili žiadnym závažnejším problémom, nijakým utláčaním slobody, nikdy v živote si nepredstavili, že isté miesta vo svete fungujú úplne inak. Robia všetko pre to, aby toto spiatočníctvo a totalita bola aj u nás v Európe, ale len tak naruby, pod zásterkou nútenej tolerancie. Úplne obyčajným manipulovaním sa snažia presvedčiť, že napríklad aj XXXXXXXXXX je šialený xenofób. On totiž, žiaľ, mal to „nešťastie", že svoju krajinu a ľudí zo svojho kultúrneho okruhu pozná lepšie ako pseudo-humanisti, ba ešte jeho ďaleko väčším nešťastím je, že na rozdiel od tých imitátorov, myslí kriticky, logicky a je to slušný človek. A hlavne, na rozdiel od nich, má neskutočnú odvahu. Hate-free exoti, ktorí všetko poznajú a všetko vedia, podľa všetkého cestujú po svete len prstom na mape, alebo možno vždy len zostávajú v tých slniečkárskych areáloch, je jedno či typu prímorských letovísk, alebo nútených areáloch v Saudskej Arábii. Že stretávali len zlomkové percento rozprávkovo bohatých a na západe vzdelaných koránistov na párty v SAE, podľa toho si vytvorili skreslený pohľad...
Lenže ani zlo, páchané z blbosti, nie je menším zlom. Slniečkári si absolútne neuvedomujú, že práve ľudia ako XXXXXXXXXX sú nádejou pre svoje komunity. Toto sú ľudia, ktorí môžu niečo zlepšiť, pomôcť tak svojim vlastným ľuďom, ktorí sú obeťou zhubnej totalitnej ideológie a politického systému.

+
+
+
Pár citátov z knihy "K":
4:34
Muži zaujímajú pozície nad ženami preto, že Boh dal prednosť jednému z vás pred druhými, a preto, že muži dávajú z majetkov svojich (ženám). A cnostné ženy sú pokorne oddané a strážia skryté kvôli tomu, čo Boh nariadil strážiť. A tie, ktorých neposlušnosti sa obávate, varujte a vykážte im miesta na spanie a bite ich! Ak vás sú však poslušné, nevyhľadávajte proti nim dôvody! A Boh veru je vznešený, veľký.
3:85
Kto túži po inom náboženstve ako po islame, nebude to od neho prijaté a v živote budúcom bude medzi tými, ktorí stratu utrpia.
3: 118
Vy, ktorí veríte! Neberte si ako dôverníkov nikoho okrem ľudí z vás! Neveriaci nezabúda vám škodiť a priali by si, aby ste upadli do ťažkostí. A už sa stala nenávisť ich zjavnou v ich ústach, však to, čo skrývajú hrude ich, je ešte horšie. A urobili sme vám znamenia jasnými, ak ste rozumní.
4:91
A nájdete aj iných pokrytcov, ktorí chcú získať dôveru vašu aj dôveru svojho ľudu. Kedykoľvek sa pokúsia vás zviesť k odpadnutiu, budú v tom odrazení. A ak sa nebudú držať stranou od vás a nevzdajú sa vám na milosť a nezložia svoje ruky, teda ich chyťte a zabite, kdekoľvek ich nájdete! A nad týmito vám dávame právomoc zreteľnú.
4:92
A nehodí sa, aby veriaci zabil veriaceho, leda omylom. A ktokoľvek zabije omylom veriaceho, vykúpi sa prepustením veriaceho otroka a zaplatením odškodného rodine zabitého, ibaže tá ich dá ako almužnu. Ak bol zabitý z ľudu vám nepriateľského, avšak veriaci, vykúpi sa prepustením veriaceho otroka. Ak bol z ľudu, medzi ktorým a vami je zmluva, vykúpi so zaplatením odškodného jeho rodine a prepustením veriaceho otroka. Kto však nenájde prostriedok k tomuto, nech sa postí dva po sebe nasledujúce mesiace na pokánie pred Bohom. A Boh je vševediaci, múdry.
5:51
Vy, ktorí veríte! Neberte si židov a kresťanov ako priateľov, lebo oni sú si priateľmi jedni druhým. Ktokoľvek z vás sa s nimi priatelí, ten stane sa jedným z nich a Boh veru nepovedie ľud nespravodlivý.
7: 4
Koľko miest sme už zahubili! Prísnosť Naša ich zastihla za noci alebo za poludnia.
7: 5
A keď postihla ich prísnosť Naša, zmohli sa jedine na zvolanie: „Veru sme boli nespravodliví!"
8:12
A hľa, Pán tvoj vnukol anjelom: „Som s vami, podporte teda tých, ktorí uverili! Ja vrhnem do sŕdc tých, ktorí neveria, hrôzu a vy bite ich po krkoch a bite ich po všetkých prstoch!"
8:13
A toto je za to, že vzpieral sa Bohu a poslovi Jeho. A ten, kto sa vzpiera Bohu a poslovi Jeho. . . a Boh je strašný vo svojom trestaní.
8:14
Toto je trest váš, ochutnajte ho a vedzte, že pre neveriacich prichystaný je trest ohňa pekelného.
8:15
Vy, ktorí veríte! Keď sa na pochode stretnete s neveriacimi, neobracajte sa k nim chrbtom!
8:16
A ktokoľvek sa k nim v ten deň obráti chrbtom s výnimkou toho, kto obráti sa k inému boju alebo sa vzdiali, aby sa pripojil k inému oddielu, ten uvalí na seba hnev Boží a útulkom jeho sa stane peklo - a ako hnusný je to cieľ konečný!
8:17
Nie ste to vy, kto ich zabili, ale Boh ich zabil; a nevrhal si ty, keď si vrhal, ale bol to Boh, kto vrhal, aby vyskúšal veriacich skúškou dobrou, od Neho prichádzajúcou, veď Boh počujúci je, vševedúci!
((PS: no comment!))