„ Komunismus je svinstvo, komunisti jsou ... “

Niečo obdobné by dnes na adresu súčasného  spoločenského systému asi  povedal nielen nejeden riaditeľ školy, ako vo filme Pupendo jeho protagonisti na adresu komunizmu, ale aj mnohí dnešní spotrebitelia .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

https://www.youtube.com/watch?v=Va0qZzRGPjc
Spotrebiteľ je dnes často cieľavedome vmanévrovaný do nevýhodnej polohy a keď si to nakoniec uvedomí a chce sa domôcť svojich práv, je nezriedka odpinkávaný prvou obrannou líniou firiem, ktorá je účelovo kreovaná tak, aby nedokázala ( nebola schopná, ochotná ) problém promptne a na mieste vyriešiť.
Systém nepustí sťažujúceho sa klienta na vyšší level managementu, núti ho na webe vypĺňať jalové formuláre, zápasiť s robotizovanými záznamníkmi, v snahe prepracovať sa k operátorovi, počúvať, že je v poradí - aj 20 minút, ako aj nekonečné informácie o GDPR .
Kontakty na kompetentných na weboch väčšinou nie sú k dispozícií .
 
Pred 2 rokmi sa „ koncernová “ automobilka potrebovala zbaviť dieselových motorov, ktoré nespĺňali emisné normy .
20.04.2019 jej importér na Slovensko zverejnil na svojom webe akčný cenník so zľavou 2.200 Eur na ( špecifické ) dieselové verzie, nakoľko sa tie konkrétne motory po 01.09.2019 už nesmeli predávať .
26.04.2019 sme zaplatili predajcovi zálohu a vozidlo objednali .
Ospravedlňujem sa zemeguli a prípadným diskutujúcim :) - dnes už viem to, čo som vtedy nevedel .
Predajca, len aby predal, ochotne poskytol ešte dodatočnú zľavu, na ich konto .
Ani slovo o tom, že by sa dodatočnou zľavou predajcu mali rušiť podmienky, ktoré propagoval v oficiálnom cenníku importér/ automobilka - servis grátis 4 roky/ 100 000 km a 6 rokov záruka/ 150 000 km .
( Vždy si pýtam priamo od predajcu áut zľavu, väčšinou uspejem, samozrejme výhradne bez dopadu na akékoľvek iné obchodné podmienky . )

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po necelých dvoch rokoch, 23.04.2021 som bol na 1. servise a predajca mi dal zaň zaplatiť ... .
Argumentujem, že vozidlo má mať servis 4 roky/ 100 000 km zadarmo tak, ako to bolo propagované v oficiálnom cenníku importéra/ automobilky - 20.04.2019
Odmietli, rovnako aj importér, ktorý sa postavil za svojho predajcu ... .

V minulosti sme kúpili viacero „ koncernových “ vozidiel .
Pri kúpe bola vždy vystavená štandardná servisná knižka, kde boli vyznačené servisné intervaly, servis grátis, ak bol poskytnutý, dĺžka záruky a všetky informácie, ktoré boli nad rámec štandardných obchodných podmienok, vyplývajúcich zo zákonov SR .
Toto vozidlo má však už servisnú knižku elektronickú, takže zákazník pri jeho preberaní na vlastné oči nevidí, čo všetko je zahrnuté a spolieha sa na „ koncern “ a jeho automobilky, že budú féroví a ústretoví ... .

SkryťVypnúť reklamu

PS 1
S tým autom sme za tie peniaze celkom spokojní, tá močovina hádam ten dieselový smrad účinne eliminuje a my budeme servis tejto značky ( pravdepodobne niekde inde ) asi ešte potrebovať... .

PS 2
Náš zákazník, náš pán !
Alebo, že by - nová doba, host vyhazuje vrchního ... https://www.youtube.com/watch?v=N7XBBeq2pnQ

Vladimír Krátky

Vladimír Krátky

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  505
  •  | 
  • Páči sa:  5 996x

Články o politike a spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Radko Mačuha

Radko Mačuha

232 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

767 článkov
Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

320 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu