Súdruhovia, Folcvágen za to nemôže !

Fico ukazuje prstom na zahraničných kapitalistov, že našim roduverným nevyplácajú rovnakú mzdu, akú má Franz vo Wolfsburgu, pričom tento nímand robí menej luxusné autá, možno má aj nižšiu produktivitu a má nižšiu kvalitu ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

http://www.ta3.com/clanok/1107643/tb-r-fica-p-kazimira-a-l-sramkovej-o-makroekonomickej-prognoze.html
od 23 min. : 25 sec.

Prajem zamestnancom bratislavského Volkswagenu čo najlepšie výplaty a pracovné podmienky. Samotnému "slovenskému Volkswagenu", a aj všetkým občanom SR, aby tu VW dlho vydržal, platil dane, vychovával, vzdelával a kultivoval slovenskú pracovnú silu, prinášal inovácie a nové technológie, a aby zachytil, resp. definoval nové trendy v automobilovom priemysle, ktorým budeme čoskoro vystavení. 

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Volkswagen ( „ ľudové vozidlo “ ) bol založený v roku 1937. 
Dnes má výrobné závody po celom svete, od Nigérie až po USA, vyrába rádovo 10 mil. vozidiel ročne. 
Už niekoľko rokov súťaží s japonskou Toyotou o svetové prvenstvo v počte vyrobených automobilov za rok.
Podľa štatistík je VW, zjednodušene povedané, tesne druhý.
S Toyotou je to o fúz.
Krutá konkurenčná vojna.
Akcionári, riaditelia, managementy, zamestnanci, všetci bojujú o prežitie a napäto sledujú ten súboj.
Teda určite aspoň tí nemeckí ... .
Krehká rovnováha vnútrofiremných čísiel a vzťahov.
Stačí zlá stratégia, ľudské zlyhanie, alebo zlý úmysel ( Dieselgate ) a korporácia môže padať a padnúť.
Ako napríklad Polaroid pred 20 rokmi ... .
VW stojí na priemyselnej tradícií nemeckého národa, stáročiach kvalitného technického školstva, výskume, vývoji, patentoch, technológiách, poriadku, systéme, zodpovednom, obetavom a precíznom prístupe nemeckej pracovnej sily. 

SkryťVypnúť reklamu

PS 1
A keď VW postavil fabriku kdekoľvek v rozvojovom svete, priniesol tam všetko vyššie uvedené a naučili tam miestny personál vykonávať určité montážne pohyby. 
Montujú tam kvalitné autá z kvalitných, väčšinou dovezených komponentov, ktoré sami nedokážu vyrobiť.
VW definuje parametre výrobného procesu a kvalitu produkcie od A po Z a vie to zabezpečiť v Nigérii, a aj na Slovensku.
A VW rozhodol dokonca aj o tom, že vybuduje modernejšiu a efektívnejšiu fabriku mimo územia Nemecka, lebo má na to dôvod. 
Dosahovať vysokú produktivitu práce sa nerozhodol konkrétny pracovník pri páse v Bratislave, ale Volkswagen vo Wolfsburgu.

SkryťVypnúť reklamu

PS 2
Platia slovenskí oligarchovia, ktorých vídať vyškerených na fotografiách s Ficom, vo svojich fabrikách a firmách v menej rozvinutých krajinách Európy rovnaké platy, ako na Slovensku ?
Neplatia títo páni vo svojich firmách, vo viac rozvinutých krajinách Európy, miestnym zamestnancom vyššie platy ako na Slovensku ?
A čo výplaty zamestnancov v tatranských hoteloch SOREA, ktorým šéfuje odborár Emil Machyna ? 
Sú porovnateľné s platmi zamestnancov alpských hotelov vo Švajčiarsku, či Rakúsku ?

PS 3
Len to neprepísknite, súdruhovia !

Vladimír Krátky

Vladimír Krátky

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  502
  •  | 
  • Páči sa:  5 788x

Články o politike a spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Marcel Rebro

Marcel Rebro

141 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu