ktorá nás v dnešných dňoch od rána do večera celoplošne kŕmi reklamami o super cenách ... .

Tvárili sa, že znížili cenu na Nescafé Classic 200 g o 60 % z 8,69 na 3,39 .
( Tých 3,39 je plus mínus cena, za ktorú sa tá „ káva “ dlhodobo predávala . )
Podobných prípadov je veľa a u všetkých predajcov .
V minulosti som sa obracal na kompetentných, aby takéto akcie predajcov podmieňovali napr. povinnosťou predávať akciový tovar niekoľko dní za cenu, ktorá je „ preškrtnutá “ a až potom za akciovú .
Návrh obsahoval konkrétne lehoty podľa typov tovaru . Nereagovali .
Z Česka hlásia začiatok kontrol marží obchodníkov pri základných potravinách . Kontrolami marží predajcov PHM už dosiahli zníženie cien na benzínkach .
Na Sky News včera hlásili, že medziročne vzrástla v UK cena rastlinného oleja skoro o 25 % . U nás o 100 % .
SOI ? Ministerstvo ?