Zvažoval som, že to Progresívcom 30.09.2023 s nevôľu hodím .

Bratislavský progres ma presvedčil, že NIE !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ak sa nejakej kombinácii SMER 1, SMER 2, SMER-odina, fašisti,  “generátor náhodných slov”  nepodarí zlepiť vládu,  potom by mohlo byť PS na rade . Toto by sa malo využiť, no napriek tomu im to nehodím !

Budem voliť, podľa mojich kritérií - pre spoločnosť najužitočnejšie “menšie zlo” .

Moje rozhodnutie ovplyvnilo  aj  “ich” nepochopiteľné  rozhodnutie,  ale najmä arogantná komunikácia a argumentácia, prečo rušiť na Vajanského nábreží po jednom jazdnom pruhu na každej strane komunikácie ( z 2 na 1 ! ) - v prospech cyklotrás, napriek istote, že to vygeneruje dopravná obmedzenia a zápchy .

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa Valla si máme zvyknúť a zmeniť návyky prepravy v oblasti !

https://dennikn.sk/3525153/vacsina-soferov-nema-dovod-tadial-prechadzat-reaguje-magistrat-bratislavy-na-zapchy-na-vajanskeho-nabrezi/

“ Až 70 percent z 2700 šoférov, ktorí cez nábrežie prechádzajú v rannej špičke, nesmerujú podľa údajov hlavného mesta do územia medzi mostom Lanfrancovi a Landererovou ulicou, ale ďalej. To znamená, že pre nich nie je nevyhnutné, aby sa presúvali cez Vajanského nábrežie, keďže môžu využiť napríklad obchvat na Einsteinovej ulici v Petržalke. ”

( Môžeme aj cez Pezinskú Babu, pán primátor … . )

 Po obchvate je to skoro o 3 km dlhšie, a (bez nezriedkavých zápch …) o 3 minúty kratšie ( moje gúglenie ) .

SkryťVypnúť reklamu

Potom v rannej a poobedňajšej špičke :

2 x 2700 vozidiel x 0,7 (70%) x (povedzme) 2,5 km x 365 dní  =

približne 3 500 000 (3,5 milióna) kilometrov  ročne n a v i a c   

a približne 250 000 litrov  PHM (7 l/100 km ) ročne  n a v i a c … .

Opakovane tu vypisujem o červených vlnách na hlavných ťahoch (a ich dopadoch na životné prostredie - brzdenie/ rozbiehanie, zvýšená miera hluku a výfukových plynov ), tankodromoch na cestách, nepochopiteľnej parkovacej politike, Petržalskej električkovej ságe, kýbľami farby budovanými životunebezpečnými cyklotrasami, …  a vôbec ma nezaujíma, či je Magistrát na čele s Vallom, za to zodpovedný na 100, alebo menej % .

SkryťVypnúť reklamu

Nech láskavo napíšu návrh nového zákona o Bratislave a prelobujú to v NR SR a u občanov .

Zefektívniť, koncentrovať, racionalizovať, šetriť !

Nech má toto  mini hlavné mesto efektívneho, zodpovedného a kompetentného “pána“ .

Občan sa dnes nevyzná, kto má aké kompetencie a zodpovednosť  pri spravovaní ciest, škôl, nemocníc, úradov ( samospráva, 17 mestských častí, 16 stavebných úradov, VÚC, štátna správa, NDS ? ).

PS Zakladateľ PS Štefunko - https://www.youtube.com/watch?v=cBRnNTNm4Yk

Predseda PS Šimečka - asistent poslanca SMERu Borisa Zalu v Európskom parlamente 2011-2014

Iných vôbec nevidno, až je zarážajúce, že majú také preferencie .

SkryťVypnúť reklamu

Vladimír Krátky

Vladimír Krátky

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  513
  •  | 
  • Páči sa:  6 364x

Články o politike a spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Radko Mačuha

Radko Mačuha

245 článkov
INESS

INESS

110 článkov
Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

325 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu