Zvažoval som, že to Progresívcom 30.09.2023 s nevôľu hodím .

Bratislavský progres ma presvedčil, že NIE !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ak sa nejakej kombinácii SMER 1, SMER 2, SMER-odina, fašisti,  “generátor náhodných slov”  nepodarí zlepiť vládu,  potom by mohlo byť PS na rade . Toto by sa malo využiť, no napriek tomu im to nehodím !

Budem voliť, podľa mojich kritérií - pre spoločnosť najužitočnejšie “menšie zlo” .

Moje rozhodnutie ovplyvnilo  aj  “ich” nepochopiteľné  rozhodnutie,  ale najmä arogantná komunikácia a argumentácia, prečo rušiť na Vajanského nábreží po jednom jazdnom pruhu na každej strane komunikácie ( z 2 na 1 ! ) - v prospech cyklotrás, napriek istote, že to vygeneruje dopravná obmedzenia a zápchy .

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa Valla si máme zvyknúť a zmeniť návyky prepravy v oblasti !

https://dennikn.sk/3525153/vacsina-soferov-nema-dovod-tadial-prechadzat-reaguje-magistrat-bratislavy-na-zapchy-na-vajanskeho-nabrezi/

“ Až 70 percent z 2700 šoférov, ktorí cez nábrežie prechádzajú v rannej špičke, nesmerujú podľa údajov hlavného mesta do územia medzi mostom Lanfrancovi a Landererovou ulicou, ale ďalej. To znamená, že pre nich nie je nevyhnutné, aby sa presúvali cez Vajanského nábrežie, keďže môžu využiť napríklad obchvat na Einsteinovej ulici v Petržalke. ”

( Môžeme aj cez Pezinskú Babu, pán primátor … . )

 Po obchvate je to skoro o 3 km dlhšie, a (bez nezriedkavých zápch …) o 3 minúty kratšie ( moje gúglenie ) .

SkryťVypnúť reklamu

Potom v rannej a poobedňajšej špičke :

2 x 2700 vozidiel x 0,7 (70%) x (povedzme) 2,5 km x 365 dní  =

približne 3 500 000 (3,5 milióna) kilometrov  ročne n a v i a c   

a približne 250 000 litrov  PHM (7 l/100 km ) ročne  n a v i a c … .

Opakovane tu vypisujem o červených vlnách na hlavných ťahoch (a ich dopadoch na životné prostredie - brzdenie/ rozbiehanie, zvýšená miera hluku a výfukových plynov ), tankodromoch na cestách, nepochopiteľnej parkovacej politike, Petržalskej električkovej ságe, kýbľami farby budovanými životunebezpečnými cyklotrasami, …  a vôbec ma nezaujíma, či je Magistrát na čele s Vallom, za to zodpovedný na 100, alebo menej % .

SkryťVypnúť reklamu

Nech láskavo napíšu návrh nového zákona o Bratislave a prelobujú to v NR SR a u občanov .

Zefektívniť, koncentrovať, racionalizovať, šetriť !

Nech má toto  mini hlavné mesto efektívneho, zodpovedného a kompetentného “pána“ .

Občan sa dnes nevyzná, kto má aké kompetencie a zodpovednosť  pri spravovaní ciest, škôl, nemocníc, úradov ( samospráva, 17 mestských častí, 16 stavebných úradov, VÚC, štátna správa, NDS ? ).

PS Zakladateľ PS Štefunko - https://www.youtube.com/watch?v=cBRnNTNm4Yk

Predseda PS Šimečka - asistent poslanca SMERu Borisa Zalu v Európskom parlamente 2011-2014

Iných vôbec nevidno, až je zarážajúce, že majú také preferencie .

SkryťVypnúť reklamu

Vladimír Krátky

Vladimír Krátky

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  502
  •  | 
  • Páči sa:  5 788x

Články o politike a spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
INEKO

INEKO

117 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,071 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu