Mali nám zaviesť optiku .
V okrajovej mestskej časti Bratislavy sme stále pripojení na „ telefónnu ústredňu pôvodným metalickým káblikom “ . Mali sme, prostredníctvom toho „ káblika “ zazmluvnený - internet, TV, telefón .
Roky sme viac menej pravidene nahlasovali výpadky a poruchy, lebo ten „ káblik “ to neutiahol, nakoniec sme sa dohodli na TV satelitnej, čo malo odľahčiť systém a vyriešiť problém . Nepomohlo - ten „ káblik “ nedokáže dodnes štandardne utiahnuť ani internet, 30 Mbps download ...
- na jar a v lete 2021 boli na webe MÚ oznamy, kedy bude ktorá ulica v našej lokalite pripojená, Telekom dostal stavebné povolenie
- v júni 2021 nám konkrétny pracovník Telekomu potvrdil, že v systéme majú - inštalácia optiky do 100 dní .
- v auguste 2021 nás subdodávateľ Telekomu požiadal vyplniť formulár, aj s vyznačením miesta vstupu prípojky optiky do nášho RD
- do konca 2021 sa nič nedialo, začal som písať, telefonovať, urgovať, preverovať
- prišla odpoveď, že optika na našej adrese nebola ani plánovaná ani schválená !!!
- po nasledovnej intenzívnej komunikácií sa jedna teta „prekecla“ ( e-mailom ), že to zrušili kvôli nákladom a že najbližšie 2 roky to neplánujú
- od 01.01.2022 nám zvýšili cenu za poskytované služby o viac, ako 50 % ...
- október 2023, po +-2 rokoch som začal zisťovať, či sa niečo nezmenilo
- pracovník Telekomu informoval, že v systému pre našu adresu nemajú plánované absolútne NIČ, žiaden výhľad
Počas tej periódy som sa niekoľkokrát zastavil v kamenných predajniach Telekomu v bratislavských nákupných strediskách, resp. komunikoval s ich 0800123456, keď sa niečo pokazilo, čo sa nám sporadicky stáva .
Nejaký snaživý mládenec nám pred cca rokom ponúkol riešenie - internet vzduchom, že vybavil výnimku a že budeme mať zvýhodnenú cenu na dáta .
Poslal e-mailom na výber niekoľko zariadení ( routrov?) , pomocou ktorých by to bolo bývalo malo fungovať .
Potom sa odmlčal a viac sa neozval - asi ho umravnili .
Dovolať sa konkrétnej osobe cez ich antiklientský „firewall“ je nemožné .
Urgoval som, vypisoval ( aj CEO Slovak Telekom, predstavenstvo Deutsche Telekom ) - bez reakcie, resp. bez vecnej odpovede .
Dnes som zase riešil nejaký výpadok, pýtal som sa aj na ten internet vzduchom ( akcia spred cca roka ) - dostal som info, že kolegovi, ktorý nám to núkal to zrejme neprešlo, lebo vykrývač v našej oblasti by pravdepodobne neutiahol bežnú prevádzku + sťahovanie dát vo väčšom objeme a potom by nemuseli fungovať mobilné telefóny ... (?!)
Miesto toho, aby Vám to normálne povedali, klamú, mlžia, zavádzajú .
Celé to vyššie popísané bolo sprevádzané abnormálne neprofesionálnou, bizarnou komunikáciu zo strany Telekomu .
PS Ten Telekom v tom 2021 predsa len inštaloval na niekoľkých uliciach v našej lokalite optiku, skončil asi 150 m od „ nás “ .
Dám si tú námahu a zistím, kto boli tí šťastlivci ... .