Za1 euro na hodinu alebo 29 eur na rok sa možno pohybovať v 8 miliónovommeste bez auta na komunikáciách a špeciálnych chodníkoch, ktoré pohodlnedávajú možnosť zmeniť štýl prepravy do zamestnania, do školy i na voľnýčas. Vypožičať si tento dopravnýprostriedok sa dá veľmi jednoduchou registráciou, pri ktorej dostaneme osobnýkód. Pri vrátení, v inom obvode, kde sa nachádzate, sa už len prihlásitekódom a vrátite bicykel na stojan. Nevýhodou je, že registračný stojanneprijíma mince a platba je možná len kreditnou kartou, ktorú trebazasunúť do snímača pri obdržaníosobného kódu. Vo večerných hodinách sa dopĺňajú bicykle do stojanov, aby nakaždom mieste bola táto nová služba dostupná. Ako sa stalo tradíciou voFrancúzsku Vám ochotne poradí každý, kto s touto službou za 3 dni už máskúsenosť alebo aj policajt v danom okrsku. Výroba bicyklov bola zadanáMaďarsku, no nesúvisí s koreňmi nového francúzskeho prezidenta, keďže na projekte sa začalo pracovať predviac ako rokom. Víkendové oslavy dňa Francúzskej republiky, tak podľa novéhoprezidenta i primátora mesta Paríža dostávajú novú podobu ajv konkrétnom živote. O pár dní pribudne aj letná plážv dĺžke 3,5 km okolo rieky Seina, kde bude aj voľné dostupná literatúra,knihy, noviny a časopisy, pinpong, bedminton a tenis.
V porovnaníFrancúzska, kde sa na 100 obyvateľov počíta s 5,4 bicykla, je Čína s 2,1bicykla na 100 obyvateľov na oveľa lepšom mieste ekológie dopravy vosvete.
PoLyone, kde sa podarilo tento projekt spustiť už v roku 2005 sa Paríž staldruhým mestom Francúzska, kde sa ekológia berie vážne. Ďalšie mestáv Európe mesto Paríž môžu tak nasledovať nielen v silnej podporekultúry ale aj ekológie.