
Pre začiatok teda opakované pozvanie na výstavu Paris-Wien, ktorá už skončila (mimochodom stála za to) a to by tam autor vôbec nemusel ísť, úplne by stačilo ak by si pozrel/a domácu stránku galérie, čo už. A tam vedľa ma zaujali fotky veteránov, krásnych starých áut a znova pozvánka do Viedne. Tentoraz do Technického múzea. Medzi rôznymi zaujímavými autami bol spomenutý aj pohrebný voz, ktorý viezol na odpočinok slávna osobnosti ako Marlene Dietrich, Horsta Buchholza alebo "umelca Hildegarda Knefa" a to som už skoro spadol.
Ak niekto nepozná legendárnu nemeckú herečku (prerazila ako jedna z mála aj v Hollywoode) a speváčku Hildegardu Knef je to dnes na Slovensku v poriadku, jej doba i prostredie bolo iné, ale keď niekto píše do novín a nevie, že Hildegarda je ženské meno je to zlé. Je to o to horšie, že evidentne len obšľahol nejaký cudzí text (filozofia CTRL-C, CRTL-V) a ani si neoveroval čo tam dáva, pritom stačilo len na tom istom počítači na ktorom to nepochybne páchal/a si otvoriť nové okno a vyhľadať v niektorej internetovej encyklopédii toto meno. A hlavne ak o niečom nič, ale vôbec nič neviem, nepíšem o tom.
Silne mi to pripomína minulé doby, keď som sa márne snažil dávať feedback o chybách, ktoré som našiel v počítačovej prílohe SME, bola ich tam hŕba, ale zodpovednému redaktorovi to bolo jedno, veď reklama počítačovým firmám sa predávala tak čo sa budeme namáhať.
Otázka, ktorá ma nutne napadá znie: ak píšu takéto niečo o témach v ktorých sa vyznám aké hlúposti asi píšu o veciach v ktorých sa neorientujem?