
Poviete si, čo tu verejne píšem o svojom zadku, čo som stratil všetok vkus? Niekto z toho bude isto konsternovaný a bude sa mu zdať, že som nedostatočne distingvovaný, ale čo potom ten čo dal rozprávkové postavičky na toaletný papier? Na toaletný papier za cieľom peňažného zisku. Nepreháňajú to s tým merchandisingom už tak trocha? (merchandising je marketingová praktika kde image alebo značka jedného produktu predáva iný, obvykle nesúvisiaci, najhojnešie používaná na cieľovú skupinu deti)
Spomínam si ako ukazovali v televíznych správach niekoľko týždňov po udalostiach z 11. septembra američanov, ktorí si kupujú toaletný papier s vyobrazením Osamu bin Ladína. Ak teraz pominiem, zarážajúci fakt, že taká hlúposť sa dostala do hlavných večerných správ celoplošnej televízie v európskej krajine, nemôžem si pomôcť, ale vidím rozpor v symbolike toho čo znamená mať svoje vyobrazenie na toaletnom papieri. Nemohli by sa už tí američania rozhodnúť či je to potupa alebo pocta.
Nech je silný toaletný papier s vami!