Ak by ešte jestvovali desaťhalierniky vyvážil by som ho nimi, takto ostávajú v hre ako drobné len päťdesiathalierniky. Konkrétne za 500 000, lebo za všetky drobné tejto sumy obsah inkriminovanej obálky stál. Milión päťdesiathaliernikov by si zaslúžili zodpovední za svoj postup, ktorí považovali za nutné mi takto pompézne (výpisi mi chodia emailom) oznámiť, že denný limit pri internet bankingu sa zvýšil zo 100 000 Sk na 500 000 Sk.
Domnievam sa, že netreba dve vysoké školy ani si nakresliť logickú schému na papier aby niekto pochopil, že je vhodnejšie klienta informovať o zrušení jeho kreditnej karty ako o zmene podmienok elektronických platieb vo výškach ktoré takmer žiadna fyzická osoba nevyužije.
Neviem aký mozgový trust pracuje vo VÚB-ke na týchto štastných rozhodnutiach, no žiaľ nie je to ojedinelý príklad "seriózneho" prístup k zakazníkovi. Pred pár mesiacmi napríklad mojej známej prichádzala platba (zadefinujme ju ako napr. X) celú noc po častiach (x/10) napriek tomu, že z konta platcu odišla vcelku. A po každom čiastkovom (človeku sa chce až hovoriť o novom druhu leasingu) prísune prostriedkov bola odoslaná aj informačná sms-ka so zostatkom, za noc teda prišlo asi 10 správ.
Som náročný? Mám mylné predstavy? Je toto správanie inštitúcie o veľkosti VÚB?