Za logické a správne vyberanie poplatkov zo zásuvky elektrickej energie je argument našich verejnoprávnych manažerov. Vysoká sledovanosť respektívne počúvanosť týchto médií sa nachádza kdesi v kategórii sci-fi. Čo znamená, že kde sa oko či ucho zdravého človeka ťažko obtrie. STV sa oháňa, že prichádza ročne o značnú sumu finančných prostriedkov. Otázka znie. Ak berie finančný obnos z reklamy, kde sa podejú provízie a v akých percentách odchádzajú z verejnoprávnej televízie. Je zaujímavé, že súkromné mediálne spoločnosti sú schopne vyžiť iba z reklamy a nemajú žiadny príjem z koncesionárskych prostriedkov. Solidárnosť v riešení verejnoprávnych médií ma takú istú hodnotu ak nie nulovú ako solidárnosť pri financovaní politických strán, z dani slovenských poplatníkov, ktoré pre nás občanov nerobí nič, len devalvuje ľudskú osobnosť. Kvalita produkcie verejnoprávnych médií má veľmi malú vypovedaciu hodnotu, na to načo vlastne boli určené. To že prijímač nevlastním nič neznamená. Ale pýtam sa inak. Čo s občanmi, ktorí sú hluchý, teda nepočujúci. Pochybujem, že rádio v akejkoľvek forme bude počúvať a čo naši občania nevidiaci, ako ich riešiť. Zneužijeme ich aby pomohli naplniť finančnú kvótu a peoplemetre sa mohli lepšie využiť?
Ďaľší článok
Tie nešťastné koncesionárske poplatky
Poplatky z éteru cez zásuvku?
Zápas o peniaze Slovenského poslucháča naberá nevídané rozmery. Kreativita našich manažérov verejnoprávnych médií prekonáva všetky demonštrácie komunikačných koncepcii, ktoré by im mohli závidieť aj v reklamných agentúrach. Nielen že berú peniaze z reklamy, ale chcú ešte dotácie snáď od každej zásuvky v byte.