Tatrabanka mi poslala Výpoveďzmluvy. Na druhý deň mi došla taká istá výpoveď normálnou poštou. Nechápem,prečo mi to poslali dvakrát. Že by tam mali malý chaos?
Zásielkusom na pošte prebral na druhý deň po oznámení. Dátum, kedy danú výpoveďnapísali v TB bolo 29.09.2008. Mne oznámenka došla 05.10.2008 s tým,že doba splatnosti je 06.10.2008. Pritom na prevzatie zásielky po oznámení mám18 dní. Čiže ja som si po výpoveď mohol ísť na poštu až 23.10.2008, ale to bysom bol už 17 dní v omeškaní. Takže vážená TB, naučte svojich ľudí počítaťa písať doby splatnosti v reálnych termínoch.
Najviacma však šokoval obsah listu. Je v ňom iba 6 viet a 5 z nich súsamé vyhrážky a upozornenia. Prvá veta je oznamovacia, druhá už má tónoznamovaco-upozorňujúci.
Tretiaznie: „Zároveň Vás týmto dôraznežiadame o úhradu dlžnej sumy“. To „dôrazne“ ma šokuje. Znie to, akoby mauž raz požiadali a ja som to ignoroval. Pritom mi to oznámili prvykrátv tejto výpovedi, lebo som bol v tom, že pracovníčka TB vyrovnalavšetko na mojej kreditnej karte, tak ako som ju požiadal, a potom juzrušila. Asi moje slová nepadli na úrodnú pôdu.
Štvrtáveta znie:“Pokiaľ svoj dlh nevyrovnáte v uvedenom termíne, využijemevšetky zákonné....bu bu bu.“
Piataveta znie:“ Upozorňujeme vás týmto na skutočnosť, že TB as má právov súlade so zákonom.....bu bu bu“
Šiesta,čiže posledná veta znie:“ Zároveň vás upozorňujeme na možnosť využiť právo napostúpenie pohľadávky na inú osobu“.
Musímsa priznať, že takto formulovaný list v takomto výhražnom tóne somv živote nedostal. Čo si vôbec TB dovoľuje ?! Ako si môžete dovoliť poslaťtakto formulovaný list, plný právnych a paragrafových upozoronení svojmubývalému klientovi? Možno niekoho z vás ten obsah neuráža, ale mňa áno. Vyprosujemsi, aby mi TB posielala takéto listy, ako keby som bol nejaký neplatič, ktorýsa schováva a odmieta zaplatiť. To si aj TB oznámil telefonicky.
A aksi myslíte, že iste tam bola aj siedma veta štýlu:“ Chceme sa vám poďakovať zadlhoročnú spoluprácu a vyjadriť presvedčenie, že ste boli z našimislužbami spokojný. Ak sa rozhodne naše služby opäť využiť, radi vám vyhoviemea poradíme. Ešte raz vďaka.“
Nie nie. Tak takúto vetu by ste v tomliste márne hľadali. To ich ešte v TB asi nenaučili, čo je to úctak zákazníkovi.