A ešte k tomu- reklamy nás občas ( dosť často) klamú. Respektíve,nehovoria (neukazujú)celkom celú pravdu. Veď si predstavte - kachličky za sporákom špinavé tak, ale tak strašne,že sa na ne nedá ani pozerať a pani ich pretrie len tak - akoby nič a už sa ligocú. Ja teda nemám v kuchyni obkladačky,ale tiež sa stane, že mi tam čosi zatečie a potom sa hnevám.Vezmem teda ten správny prostriedok ( ano,každý mesiac investujem do jedného super ..... prostriedku) a pretriem. A nič. Škvrna je potvora odolná a nejde dolu. Takže vezmem starý dobrý čistič ( ten čo síce škriabe -ale vyčistí) a po pár ťahoch som spokojná.
Alebo - na bledých teplákoch zelené, hnedé a iné pozemské škvrny. Ja neviem,má síce skoro 13 rokov,ale kolená špiní ako trojročný. Pridám na škvrny ( to čo sa ich zbaví) síce to zasyčí a aj zapení občas,ale nič viac. Škvrna je tam! Nevadí, trošku to namočím,a potočím vo vedre,presne tak ako to denne vídam v telke, a ono sa to stratí. Teda malo by sa. Nestratilo sa, takže beriem osvedčené mydlo (v reklame som ho nevidela,ale už aj moja mama ním ničila škvny) a kefu a poďme na to. Po chvíli sa to podarí a ak sú tepláky kvalitné,tak to aj vydržia. A oný krásne ružový prostriedok dám zasa na policu k ostatným.
A potom milujem tie reklamy kde upratujú dámy v lodičkách a v bielych nohaviciach. To by som chcela aj ja. Ale - po prvé- biele nohavice ani nevlastním a po druhé, v lodičkách ma bolia dosť nohy,hlavne pri čistení rohov, a po tretie, ak upratujem,tak sa dostanem do takého švungu, že pre biele nohavice by to bola smrť. Ale vyzerá to impozantne - to musíte uznať. Páčia sa mi aj vstavané skrine plné bielych uterákov a osušiek,len vždy premýšľam, načo im je toho toľko? Ano, aj mne sa mama aj svokra snažili dať do výbavy čo najviac,ale po desiatich rokoch sa zásoby stenčili a teraz si kupujem osušky a uteráky len vtedy,keď potrebujem.
Každý mesiac si vyhliadnem nejakú svoju reklamnú obeť a skúšam. No predsa,aby som neukrivdila žiadnemu výrobcovi. A tak viem,že v čokoládach plných mlieka je ho asi tak za náprstok, zo 100% džúsom to tiež nemusí byť kóšer, šľahačky na pudingu je fakt dosť,len toho pudingu akosi ubudlo ... Našťastie,niektoré veci som si vyskúšať nestihla, napríklad nebankové subjekty mi akosi ušli,lebo vtedy som nemala peniaze- a to bolo dobre,lebo potom by som ich tiež nemala, no a na úroky v banke sa nejako nešpecializujem, počkám,kým to vyskúša niekto iný.
Ale zasa aby som len nehanila - reklama je aj dobrá vec. Máte čas odbehnúťsi, počas dlhej reklamy mi zostane čas urobiť v mikrovlnke popcorn, ba dokonca aj vyvesiť prádlo som už stihla. Moje dieťa si cez reklamu stihne umyť zuby a manžel zvykne cez reklamu prelistovať noviny. Len ma štve, že vo filmoch, ktoré začnú po 21:30 večer, býva prvá reklama taká dlhá,že väčšinou pri nej zaspím. Aj to je robené nejako cielene?