Potraviny majú svoje dátumy spotreby, zákazníci to vedia a väčšinou si to sledujú. Túto činnosť vykonáva aj prevádzka, ktorá potraviny predáva. Avšak čo sa deje keď záručná doba skončí? Na túto otázku poznajú odveď pracovníci obchodného reťazca Billa. Pre nich slovné spojenie „spotrebujte do“ znamená asi niečo iné ako pre zákazníkov. A tak sa mäso, ktoré pomaly ale iste podlieha skaze, presunie na iné oddelenie. Áno biznis treba udržiavať aj za cenu pokazených žalúdkov „ctených kupujúcich“. Zaujímalo by ma či aj pri týchto praktikách myslia na odveké heslo, že zákazník je náš pán. Asi nie a tak sa mäso okorení, nasolí a je tu skvelá pochúťka v podobe grilovaných kuracích pŕs a iných špecialít z kuchyne prevádzky obchodu. Dobrú chuť!
A takto to funguje, žiadny problém, strata ziskov zažehnaná. Toto si mohli myslieť do doby kým na tieto nedostatky prišla kontrola, ktorej sme my zákazníci určite vďačný a bolo by potrebné ju vykonávať častejšie. Samozrejme, že spoločnosť, ktorá údajne kladie najväčší dôraz na kvalitu a čerstvosť sa proti výsledkom kontroly odvoláva a tvrdí, že tieto zistenia sa nezakladajú na pravde a dokonca ani žiadna kontrola nebola. Toto je vyslovene na smiech. Slovenské obchodné reťazce majú ďalší plusový bod v našich zápisníčkoch. Bravo!