Hodina ekonomiky nám začína v pondelok ako 7.hodina, v stredu ako 4.hodina, no jedna horšia ako druhá..
Každý geodet z našej triedy sa na ekonomiku vôbec neteší, pretože nezmyselné diktovanie poučiek nikoho nebaví. Stručné ozrejmenie si pojmov, s ktorými sa budeme počas roka stretávať sa ešte dá zvládnuť, ale bazírovanie na tom, aby sme to od slova do slova vedeli?? Tak to nie moja milá...
Ako štvrtáci by sme sa mali zameriavať na maturitné predmety napr. ako gymnazisti!! A nie ,,tlačiť do hlavy" pojmy a vzťahy medzi nimi, ktoré máme ovládať. Samozrejme, s ekonomikou sa stretávame každý deň mali by sme aspoň tušiť, o čo tam ide, čo sa v našom okolí deje, ale toto?? Radi by sme sa učili na konkrétnych príkladoch, počúvali ich, poúčali sa z nich a hodina by sa zmenila v zápätí z nudnej na zaujímavú. Ani známkovanie by nemalo byť prísne, lebo máme tento predmet na tejto škole prvý a posledný rok... Nerozumiem prečo niektorý učitelia robia také HALÓ okolo svojho predmetu....