V súčasnosti je analytikom Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky a externým poradcom v oblasti zavádzania inteligentných riešení v slovenských samosprávach. Pôsobí aj ako expert pre Inštitút hospodárskej politiky, n.o. Je tvorcom prvého slovenského indexu, ktorý porovnáva aktuálnu úroveň slovenských samospráv v oblasti agendy Smart Cities (http://sci.fsvucm.sk). Za posledných 5 rokov bol súčasťou poradnej skupiny, ktorá stála za tvorbou národnej identity Slovenskej republiky – Good Idea Slovakia, a zároveň lídrom výskumného projektu zameraného na doručenie posolstva pri implementácii národnej značky. Vo svojej akademickej činnosti sa venuje lektorovaniu na témy manažment, marketing a branding. Prednáša a je výskumným a pedagogickým pracovníkom na Fakulte sociálnych vied Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Je tvorcom viacerých odborných článkov v karentovaných časopisoch a zborníkoch. Pracuje aj ako senior lektor pre Slovenskú inovačnú a energetickú agentúru. Publikoval jedinečnú knihu Brand destinácie, ktorá pojednáva nielen o vytvorení Good Idea Slovakia, ale aj o spôsobe tvorby brandu územia a snaží sa vysvetliť čitateľom na mnohých príkladoch a prípadových štúdiách, že brand nie je logo.CV: andrej.kona.at
Zoznam autorových rubrík: Smart City, Cestovný ruch
V týchto dňoch sa stávame svedkami obrovskej politickej, globálnej ale aj ekonomickej zmeny. Celosvetovo je hlásených viac ako 750 tisíc prípadov a z toho tridsaťtritisíc úmrtí.
Markus Söder, bavorský predseda vlády v stredu (18.3.2020) vyhlásil karanténu, vyjadril obavu z príchodu recesie a následne ekonomike Bavorska vyhradil 10 miliárd euro práve pre podporu podnikateľov a na jej rozbeh.