To že naša spoločnosť je silne zbulvarizovaná, tak to nie je žiadna nová správa. Fakt je ten, že aká je ponuka, taký je dopyt. Bulvár je ľudom priam nechutne vnucovaný. Ide o premyslený marketing, žiaľ úspešný. Sústavným audiovizuálnym vnucovaním skrachovaných manželstiev, teda ,,manželstiev", či príbehov ,,lásky" opovrhnutia hodných ľudí, sme my ,,bežní ľudia" (ako nás celebrity nazývajú) neustále atakovaní, a to v prítomnosti asistencie nášho nezáujmu racionálne sa zamyslieť nad osobnou tragédiou neschopnosti ignorovať tuposť a prázdnotu.
Áno. Títo ľudia sú predmetom nášho záujmu, oni sú hrdinami našej doby.
Nezaujímajú nás názory osobností, ktoré v živote na rozdiel od celebrít niečo dosiahli. Nás zaujímajú názory ľudí, ktorí o láske hovoria, nie názory ľudí, ktorí v nej žijú.
Vízia o spoločnosti.
O spoločnosti v ktorej hlavnú úlohu každodenných ľudských príbehov nebude hrať človek, ľudia, ktorí si nevážia lásku a šťastie. O spoločnosti, ktorú nebude zaujímať lacné a primitívne správanie sa deviantov tejto spoločnosti- samozvaných celebrít. O ľuďoch, ktorí so sebou nedovolia manipulovať a nenechajú sa bulvárom ponižovať. O ľuďoch, ktorí si budú vážiť sami seba.