Po neúspešnom boji o jednu veľkú spoločnosť, som dostal informáciu, že je možná zmena v náš prospech, ale súčasný prevádzkovateľ musí mať hygienický problém, táto klauzula bola v zmluve. Po nadviazaní vhodných vzťahov s konkurenčným zamestnancom už nič nestálo v ceste spustiť vymyslený plán. Baktériu salmonely dokážete vyprodukovať aj v domácich podmienkach, na jej rozšírenie v inkriminovanej prevádzke bol použitý práve spomínaný zamestnanec, ktorý zvolil správne nenápadné jedlo, v ktorom sa salmonela môže bez problémov vyskytnúť.
Konkurencia bola odstránená, nastúpili sme my a naše služby. Prevádzkových ľudí sme všetkých nemenili, niektorí boli šikovní. Šikovní a hlavne lojálni ľudia sa vždy zídu. Mali ste vidieť ako sa trhali aby si to miesto udržali, aj za nižší plat. Ako prvý však letel zamestnanec agent, úplatný človek je pliaga ľudstva, keď to spravil pre nás, to isté môže znovu spraviť pre iného. Ako sa hovorí, pre nás môže robiť vždy ale u nás nikdy. V prevádzke sme mierne zdvihli už aj tak dosť vysoké ceny, odôvodnili sme to zvýšenými hygienickými opatreniami. Keďže mám celkom dobrú náladu zo získania novej prevádzky, rozhodol som sa, že zo začiatku budem dávať mierne väčšie porcie, neskôr sa samozrejme vrátim ku štandardu, ak nie podštandardu.
Takže ak najbližšie zachytíte informáciu o hromadnej otrave v spoločnom stravovacom zariadení, najskôr pôjde o typický slovenský konkurenčný boj. A že sa ten boj odohráva práve na vás, zákazníkoch? Koho to už len zaujíma, každú následnú zmenu vnímate ako nutný posun k lepšiemu, ja vám to vyhovárať nebudem.