Juraj Balucha
Marketingový vplyv spoločnosti na Grgu Pitiča
Grga si kúpil si nový gauč. Koženú sedačku vo výpredaji, síce sa mu vôbec nehodí farebne do bytu, ale dostal do schránky ponukový leták. Rušili predajňu na neďalekej ulici. Teraz ho bude pár týždňov hriať pocit ušetrených peňazí a výhodnej kúpy. Potom sa mu znechutí a bude sa jej snažiť zbaviť, to mu bude ľúto aj tej polovičnej ceny aby ju vyhodil len tak ku kontajnerom, tak ju začne ponúkať všetkým známym. Nakoniec skončí v obývačke jeho rodičov. Majú už tri, našťastie žijú v rodinnom dome asi s desiatimi izbami, pri jeho stavbe predpokladali, že Grga sa čochvíľa ožení a dom zaplní svojim početným potomstvom čo sa vnúčeniec týka. Ako mávajú rodičia nesprávny odhad, Grga sa pratal z domu len čo dostal občianku do ruky a stále ho vie včas vytiahnuť.