
Grga Pitič bol minulý týždeň vystavovať na veľtrhu. Chcel sa zviditeľniť. Grga je hlava otvorená, preto vie, že suché stánky dnes nikoho nezaujímajú, chcelo to kreatívny nápad. Pritiahnuť čo najviac ľudí na tých pár štvorcových metrov, samozrejme aby to veľa nestálo. Grga a ja sme sme dali hlavy dokopy a z ohromného množstva pripravených marketingových materiálov, asi 50 firemných pier a jedna hosteska, sme vytvorili stratégiu zviditeľnenia sa.Hosteska sa prechádzala okolo Grgovho stánku, reklamné pero jej neustále padalo na zem a ona sa preň zohýnala. Grga si to poctivo fotil, ani zákaníkom sa nevenoval a tých bolo na základe našej stratégie požehnane, akú fasa nevyužitú nohavičkovú reklamnú plochu sme objavili.Na ďalší veľtrh plánuje Grga zlepšenie, tangáčovú verziu.
Generálny riaditeľsvojho života, bez potrebnej kvalifikácie a vzdelania. Chameloidný jedinec kráčajúci cez mŕtvoly na ceste za svojim životným cieľom. Zoznam autorových rubrík: Nezaradená, mikser udalostí, Grga Pitič