Kašlem na Vás. Aj vy takto ...

Aj Vy takto vítate Vašich klientov vo Vašej predajni? Ak nie, prečo to robíte na Vašej webstránke? Čo sa stane, ak klient príde do Vašej predajne? Vo väčšine prípadov k nemu pristúpi predavač, a spýta sa ho čo si želá. NIKDY, ale NIKDY nepristúpi predavač k zákazníkovi kvôli tomu, aby mu začal rečniť o minulosti obchodu, o tom ako perfektne je on sám vyškolený, a o tom, kto každý tu nakupuje. Prečo? Lebo to zákazníka nezaujíma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Samozrejme, z tohto hľadiska je webstránkašpecifická, ale aj tu platí, že zákazníka - a možno to znie tvrdo - alezákazníka vôbec nezaujíma Vaša firma. Zákazník keď príde na Vašu webstránkuvidí len ďalšieho obchodníka, ktorí silou mocou mu chce predať svoj produkt,a pritom ho nudí s rôznymi nezmyslami.

Ak ja prídem na Vašu stránku, prečo by ma mal zaujímať,že ste už 15 rokov na trhu? Prečo ma má zaujímať, že máte 500 m2 predajnejplochy?

Mňa zaujíma to, či viete riešiť môj problém, a tookamžite a bezplatne! A ak to dokážete, zostanem u Vás, a budemi nakupovať.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Áno, áno - sú to pekné keci, ale ako to dosiahnuť?


Na to aby ste vzbudili záujem návštevníka - potenciálnehoklienta, slúžia na webstránke 3 základné elementy. A to:

  • Hlavný nadpis

  • Pod nadpis

  • A prvý odsek

Musíte si dávať veľký pozor, aby ani design, ani nejakýgrafický element alebo animácia neovplyvnila zákazníka natoľko, aby zabudolprečítať tieto najdôležitejšieinformácie.

Akú informáciu by mali obsahovať tieto elementy?

Určite nie informácie o Vás, o Vašej firmealebo o Vašom produkte. (Najlepšie je produkt ešte vôbec nespomínať).

Hlavný nadpis, pod nadpis a prvý odsek by maliobsahovať informácie, ktoré prezradia, že ste si vedomí toho, čo klienta trápi,aké riešenie klient hľadá, akú potrebu chce uspokojiť, a informáciuo tom, že keď zostane na Vašej stránke ukážete mu, ako vie svoj problémvyriešiť.

SkryťVypnúť reklamu

Predávate topánky? - predajte klientom pocit ľahkejchôdze, v topánkach v ktorých sa ich nohy nepotia. Alebo im predajteeleganciu a luxus.

Predávate nehnuteľnosti? - predajte klientom exkluzívneprostredie, pohodlie, dobrých susedov, a výhodnú investíciu.

Predávate hračky? - predajte krásne chvíle, radosť detí,a bezpečnosť.

Čiže hľadajte problém, a ponúknite riešenie. Ak klient cíti, že poznáte jeho problém,a že ste mu ochotný pomôcť, zostanena Vašej stránke, a bude Vás počúvať.

Zsolt Baranyai

Zsolt Baranyai

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už viac rokov sa zaoberám s Internet marketingom, a rozhodol som sa s Vami podeliť o moje skúsenosti. Zoznam autorových rubrík:  Internet marketingSúkromné

Prémioví blogeri

Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,077 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

766 článkov
Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu