Niektoré z výhod MaxKlubu sa mi zdajú byť výhodné - najmä kreditná karta zdarma a volacia karta Global na lacné telefonovanie zo zahraničia na Slovensko.
Zdvihol som teda telefón a vytočil číslo uvedené na mojej "osobnej" ponuke a opýtal sa operátora, či môžem MaxKartu dostať. V priebehu troch sekúnd mi podľa čísla, z ktorého som volal, oznámil, že zákazníkom som od augusta a teda kartu môžem dostať až na budúci rok.
- "Prečo mi teda posielate listy, v ktorých ma oslovujete menom a ponúkate mi niečo, čo mi potom nechcete predať?"
- "Na túto otázku... ťažko vysvetliť... Počkajte chvíľku, ja to ešte preverím."
Približne dve minúty som v telefóne počúval zvučku z reklamy Telecomu, ktorá sa mi už takmer začínala páčiť, keď sa operátor ozval znova.
- "Zistil som, že vás v systéme evidujeme už od júla, takže členom klubu sa môžete stať už v januári ," vraví potešený operátor.
- "Prečo mi to teda ponúkate v októbri?"
- "Ťažko povedať, aká bola formulácia v tom liste..."
- "Bolo tam: pán Bella, ponúkame vám kreditnú kartu, volaciu kartu, a tak ďalej..."
- "Na otázku, prečo to prišlo v takom predstihu, vám žiaľ neviem odpovedať," bystro sa vynašiel sympatický operátor.
Nabudúce: Volkswagen ponúka výhodné zľavy na klimatizáciu do áut pre nevidiacich a výrobca vložiek Always inzeruje v časopise IronMan .
Direct marketing podľa Slovak Telecomu
Od augusta som zákazníkom Slovak Telecomu a tak si už niekoľko mesiacov môžem dopriať potešenie čítať ich propagačné materiály doručované priamo do mojej schránky. Posledným bol časopis MaxMagazín spolu s osobným listom. "Vážený pán Bella", písalo sa v ňom, " ...ponúkame vám možnosť stať sa členom max klubu a získať tieto výhody....".Nespĺňal som však základnú podmienku na členstvo v klube - nebol som zákazníkom Telecomu šesť mesiacov. Prečo mi teda, dopekla, kartu ponúkajú?