Potešil som sa, že Tatra banka sa rozhodla uctiť si verných zákazníkov a zaviedla pre nich nový produkt. Klikol som na odkaz a začítal som sa do textu. Reklamný textík sa začal naozaj dobre:
"Radi vám prinášame vylepšené produkty a služby, aby ste si spríjemnili a zjednodušili narábanie s vašimi peniazmi a zároveň aj ušetrili."
Hneď v ďalšom riadku to pokračovalo:
"Nový Vernostný programTB je výnimočná služba, ktorá vám prináša unikátne odmeny vo forme odpustenia poplatkov alebo výhodnejšej úrokovej sadzby za využívané produkty."
Veľmi rýchlo som však prišiel na to, že novinka nie je vôbec nová a minimálne v prípade "odpustenia poplatkov" za balíky služieb ide o produkt, ktorý je aspoň rok starý. Zaujímalo by ma, ako sa banka môže tváriť, že ponúka niečo nové, robiť okolo toho veľkú kampaň a pritom ponúkať produkt, ktorý funguje už pomerne dlho. Nejde o zavádzanie zákazníka? Každopádne som presvedčený, že tento prístup ku klientom nie je seriózny a banková inštitúcia s dobrým renomé by sa k takémuto postupu nemala znížiť.
Reklamu na "nový" produkt Tatra banky nájdete na nasledovnej adrese:
http://www.tatrabanka.sk/cgi-bin/web/app/index.jsp?BV_SessionID=@@@@1057154846.1148042805@@@@&BV_EngineID=ccccaddhldekelecefecghmdffkdfii.0&page=polozka&key=vernostny_program&keyword=