1.Dĺžka čakania. Tá je podľa môjho názoru neprimeraná. Zažil som už takmer trojminútové čakanie na spojenie s operátorom. Dlhšie čakať som nemal nervy a nakoniec som zložil. Stálo ma to tridsať korún (vrátane DPH). Len zriedka sa mi stáva (väčšinou v noci), že čakám menej ako minútu. Mám účet aj v Komerčnej banke v Čechách. Táto banka má limit na spojenie s operátorom - jednu minútu. A podľa mojich skúseností ho aj dodržiava. Nestalo sa mi, že by som čakal dlhšie.
2.Namiesto hudby musím počúvať dvadsať sekúnd trvajúcu reklamu na „namodelovanie ideálneho úveru“. Bolo by fajn počuť to raz. Ak sa kompetentní v Tatrabanke rozhodli učiniť zadosť známemu prísloviu opakovanie je matka múdrosti, tak dvakrát. Ale keď čakám tri minúty, tak si tento odkaz vypočujem deväťkrát a to je naozaj príliš. Trocha úcty voči zákazníkom by nezaškodilo.
3.Nekvalifikovanosť konzultantov. Stáva sa mi, že dostanem odpovede na otázky, ktoré som nepoložil a nie na tie, ktoré som sa pýtal.
Zostáva mi len dúfať, že dôjde k náprave. Inak budem musieť uvažovať o zmene. Našťastie nemám mnoho trvalých príkazov a tak by mi to nerobilo problém. Navyše so zmenou banky mám už bohaté skúsenosti.
8. júl 2005 o 17:00
Páči sa: 0x
Prečítané: 1 544x
Monológ od Tatrabanky
Patrím k verným zákazníkom Tatrabanky a očakávam od nej lepšie služby. V posledných týždňoch ma hnevá najmä služba Dialóg. Hlavné problémy:
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(19)