O hodinu neskôr som však zistil, že v kúpelni tečie vodovod. Rozhodol som sa zavolať do vodární a požiadať o nápravu. Telefón zvihol muž (jeho meno som si zapísal) a povedal mi, aby som chvíľu počkal. Za ten čas stihol vybaviť ešte jeden telefonát a porozprávať sa s inou osobou. Asi po dvoch-troch minútach si na mňa konečne spomenul. Nebol veľmi prívetivý. Jeho základnou mantrou bolo (citát nie je možno úplne presný): „Je to váš majetok a my za to nenesieme žiadnu zodpovednosť.“ Tvrdil, že keďže pracovníci nevstúpili do kúpeľne a nedotkli sa batérie, je všetko v najlepšom poriadku. Vraj majiteľ sa o svoj majetok má starať sám. Dosť ma to podráždilo a zvýšil som hlas. Niekoľkokrát ma potom upozornil, že rozhovory sú nahrávané. (Nemalo by to byť zákazníkovi dopredu oznámené???)
Na záver som dostal od toho pána skvelú radu. Vypnite hlavný uzáver a zavolajte inštalatéra. Keď o šesť rokov prídu vodári znovu meniť vodomer, budú mať smolu – nepustím ich dnu. Nebudem predsa vyhadzovať peniaze za inštalatéra.
8. júl 2005 o 16:18
Páči sa: 0x
Prečítané: 1 415x
Pozor na vodárov!
Dnes ráno ma doma prekvapili vodári. „Prišli sme vymeniť vodomer,“ prehlásil jeden z dvojčlennej partie. Pustil som ich ďalej a zaviedol som ich do pivnice, kde sa nachádza uzáver a starý vodomer. Dozvedel som sa, že na vodomer je záruka šesť rokov a tie nedávno uplynuli. Výmena netrvala dlho a všetko prebehlo v poriadku. Aspoň som si myslel...
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(7)