Bývalé depo bolo nedávno zbúrané kvôli výstavbe novej električkovej trati.

História
V histórii treba začať v 70. a 80. rokoch, kedy sa Bratislava začala rozrastať. V roku 1974 schválili koncepciu rozvoja mestskej hromadnej dopravy. Tá bola založená na rýchlodráhe. Hoci bol oficiálne používaný názov rýchlodráha, no podľa vtedajšej praxe išlo o metro sovietskeho typu.
Prepojené malo byť historické jadro mesta a sídlisko Petržalka. Využívané mali byť súpravy 81-71 sovietskej (neskôr východonemeckej) výroby. Vďaka rýchlo rastúcej potrebe presunu obyvateľov Petržalky cez Dunaj a uvoľnenia železničného koridoru na Starom meste bolo rozhodnuté o výstavbe dočasnej povrchovej rýchlodráhy. Začiatok mal byť na Bosákovej ulici v Petržalke. Konečnou zastávkou mali byť Mlynské nivy.

Zaujímavosťou je, že: „Stavebné povolenie pre prvú, nadzemnú verziu dráhy, bolo vydané v auguste 1983 a následne na jeseň Doprastav začal s výstavbou. Už v roku 1985 však bola výstavba zastavená. Plány sa prepísali a zasadili rýchlovlaky do podzemia. Metro sa začalo budovať v roku 1988, ale netrvalo dlho a práce opäť zamrzli.“
Obdobie, kedy sa začínalo riešiť metro, mala Bratislava okolo 290 000 obyvateľov. Petržalka mala tento stav zvýšiť o ďalších 150 000 ľudí. Vďaka tomu bolo potrebné vyriešiť prepravu medzi novým sídliskom, historickým centrom a na Trnavské mýto. Na Trnavskom mýte bol pre tento účel postavený podchod, ktorý je známy dodnes.
Výstavba metra v Bratislave začala v roku 1988. Išlo o časť trasy B z Petržalskej stanice Lúky Juh. Končiť malo na Hlavnom nádraží. Celková dĺžka mala byť 9 km s deviatimi stanicami. Prvý úsek v dĺžke 6 km mal byť spustený do prevádzky do roku 1997 medzi stanicami Lúky Juh a Dunaj.

Ďalší úsek v dĺžke 3 km mal byť spustený do roku 2005 medzi stanicami Dunaj a Hlavnou stanicou. Náklady boli odhadované na 12 miliárd Kčs.
Zastávky na trase B mali byť: Lúky Juh, Lúky Sever, Háje Juh, Háje Sever, Petržalka Centrum, Dunaj, Prior, Obchodná a Hlavná stanica ČSD,
V máju 1990 Mestský národný výbor rozhodol o zastavení prác a zmene koncepcie. Výstavba už nikdy nebola obnovená. Pomerne donedávna bolo vidieť pozostatky výstavby metra - výkopy, rozostavané depo a tunel v Janíkovom dvore.

Súčasnosť
V súčasnosti vďaka výstavbe novej električkovej trate bola postupne rozostavaná časť metra zbúraná. Išlo o staré depo na Janíkovom dvore v Petržalke. Ohľadom búrania sa vyjadrilo mesto: „Odstránenie bude spočívať v odkopaní zemného presypu tunela a v rozobraní železobetónových prefabrikovaných dielcov, z ktorých sú tunel a stanica vyhotovené.“
Nový úsek bude mať sedem zastávok. Tie budú v blízkosti dôležitých uzlov. Pôjde o zastávky typu Chorvátske rameno, Gessayova, Zrkadlový háj, Stred, Veľký Draždiak, Lietavská a Janíkov dvor.
Dĺžka trate budú 4 km. Dokončená by mala byť do konca roku 2023.
Zdroje: Wikipedia, bratislavskykraj.sk, immocap.sk, bakurier.sk, bratislava.dnes24.sk