Susede sa pokazila chladnička. Na záručnom liste našla zelenú linku 0800 128 128, číslo však nefungovalo. Spotrebič nemá ani 4 mesiace. Na druhý deň už musela chladničku vypratať a potraviny spotrebovať aby sa nepokazili. V obchode s elektronikou jej poskytli aktuálne číslo na zelenú linku 0800 88 88 22 priamo zo stránky výrobcu Eurotech.
Rozhnevaná pani sa prišla o hodinu sťažovať, vraj na linku sa nedá dovolať. Nuž, pracovník reklamácii zavolal priamo na kontakty udevené na web stránke. Slečnu na telefóne nezaujímalo, že linka telefonickej podpory nefunguje a to bolo pred tromi dňami, nefunguje ani dnes... Zrejme to ani nikomu nenahlasovala, však prečo. Pani dostala od nej kontakt na servisného technika - mobilné číslo niekoho z Bratislavy. Ani sa nepýtala odkiaľ je. Podľa mňa by mali mať zoznam servisných stredísk na Slovensku, nemajú.
Našťastie pán jej veľmi ochotne poradil sročku v Žiline, tým sa však do Martina nechcelo. Tam jej odporučili ďalší mobil niekoho z Martina. A tak prevolala 200 korún a technik ani neprišiel.
Dúfam, že Martinčan čoskoro príde, v tejto pyramíde je úplne naspodku, má živnosť a chuť pracovať. Ochotne sa so susedou dohodol a chladničku opraví.


Vážený Eurotech, dajte si na Vašu stránku mobil servisného technika z Martina,
príde kamkoľvek (číslo si nájdite ako chcete).