
Slogan „Malá, Veľká krajina“ je dosť podobný sloganu mesta Bratislavy „Malé Veľké mesto“. Motýlika zase má vo svojom logu podobná agentúra v Japonsku. Mohli by sme sa baviť o tom, prečo motýlik, čo má spoločné so Slovenskom, ale nie o tom som chcel. Chcel som vtedy vedieť, čo sa na takej stránke o Slovensku dozviem a čo sa o nás dozvie potenciálny turista. Ani ja, ani žiadny turista sa vtedy nedozvedel nič. Na stránke totiž svietilo NOVÁ STRÁNKA UŽ ČOSKORO. Áno, nebolo by na tom nič mimoriadne, keby stránka nebola v takom istom stave ešte aj dnes, po viac ako šiestich mesiacoch! Oficiálna vládna agentúra pre rozvoj cestovného ruchu má na svojej stránke viac ako pol roka oznam NOVÁ STRÁNKA UŽ ČOSKORO.Neviem aké aktivity táto agentúra za ten čas urobila, ale internetová stránka je výkladná skriňa akejkoľvek agentúry zaoberajúcej sa cestovným ruchom. Preto si môžeme myslieť, že neurobila vôbec nič.