
S operátorom sme sa dohodli na dnešné doobedie. Subdodávateľ(chlapíci, ktorí nám to majú nainštalovať) prišli v termíne, aby mioznámili, že HD box nie je na sklade, že či mi majú namontovať iný?Nie, odpovedám, a volám na UPC.
Operátor je zmätený, on simyslí, že "hádečká" majú. Potom skonštatuje, že asi teda nie, keď misubdodávateľ povedal, že nie :) Bez slova ospravedlnenia (musel som sizariadiť, aby som bol doma) mi hovorí, že sa so mnou telefonicky spoja,keď to bude naozaj aktuálne.
Je to "maličkosť," náš čas nemá pre nich hodnotu. Vraj kapitalistickýpodnikateľ urobí pre zákazníka všetko. To hovorievali moji starírodičia. Časy sa zmenili. To my urobíme všetko (občas), aby sme saprispôsobili jemu (a naďalej propagujú toto pripojenie automatom vtelefóne, strašne otravným, kým sa dovoláte k samotnému operátorovi,ktorý vlastne nič nezariadi, pretože nevie nič o tom, čo majú alebonemajú na sklade. Mohli by si kúpiť mobil :)