Národný film spomínaný v Čo nám týždeň vzal? A čo prezidenti? (13.) - Vladimír Čuchran - (blog.sme.sk) je stále roztočený a rozpracovaný a nevedno kedy bude ukončený. Medzitým vznikli podobné vizuálne tvorivé diela s podobným scenárom, obsahom, s ohnutými stĺpmi, semaformi a zábradliami a filmy s touto témou boli poňaté ako drobné šoty a aj hlavné postavy v týchto malých dokumentoch po pozitívnych dychových skúškach na pľaci, na doskách čo znamenajú svet, už dávno poznajú svoj trest, čo sa nám predstavili ako malé, ale dôležité postavy, hoci len miestneho významu a popularity. Ale dokument a hraný film často nemajú s pravdou nič spoločné a podoba so skutočnosťou je úplne náhodná, to len pre ujasnenie. Hlavný hrdina z národného filmu teraz realizuje svoju reklamnú kampaň namierenú voči semaforom čo bránia v rozlete. Vystúpenia sú dabované, preložené a aj otitulkované. Film bude určený len pre diváka so silnou národnou povahou.
Náčelníci Komančov výrazne zvýšili ľuďom svojej prérie platy a sebe priradili len trocha. Ministerstvo pravdy správu z vnútra krajiny dementovalo, že v skutočnosti je to naopak.
Ministerstvo nedvíha telefóny, nekomunikuje, berie platy a vraj bolo tak-nejak zrušené.
Demencia je získané chorobné oslabenie rozumových schopností. Pojem demencia pochádza z latinského „de mentia", čo znamená „odchádzajúci duchom, strácajúci na duchu či na rozume, niečo čo prišlo o myseľ“. Označuje duševnú poruchu, ktorá je charakterizovaná úbytkom kognitívnych funkcií viac na Demencia – Wikipédia (wikipedia.org)
Hlavný vigvam krajiny a prérie prekročilo limit na spotrebu elektriny, lebo sa tam dlho do tmy svieti. Zbytočne. Je rozhodnuté, že víťaz berie všetko aj nádej na spravodlivosť a lepší život. Ako prezradili dôveryhodné zdroje z okolia náčelníka Tenčosamuhubanezastaví, Usmievaveslniečko, Tenčočítabezpapiera, vigvam sa opevňuje aroganciou, svojvôľou, bez ohľadu na svetlo či tmu, zvyšuje tlak víťazov na spravodlivosť podľa vzoru fašizmu spred 100 rokov, boľševizmu, normalizácie. Náčelníci stoja v rade na WC a ich agresivita a strach sa stupňuje, čo sa prejavuje na spotrebe toaletného papiera. Ubúda, ubúda až raz nebude.
Ulice sú plné nespokojných ľudí, asi sa prestane vyrábať toaletný papier, aby sme poznali vinníkov podľa smradu.
Deodoranty vraj majú zlacnieť a ich výroba bude náčelníkmi dotovaná.
Lopúchy do každej záhrady!
Je to na hovno, sa bude takýmto textom potláčať toaleťák, to len preto, aby sa spoznal účel použitia papiera, teda je to help. Druhá strana bude mať foto víťazov krajiny. Záruka 4 roky.