Trestuhodná chyba Joj-ky.

Na začiatok asi to, že nie som mediálny expert. Ale uvedomil som si závažnú chybu v programovej štruktúre televízie Joj. Program Najlepšie počasie je jediným programom, do ktorého ste trestuhodne zabudli vsunúť aspoň jeden 10-minútový reklamný bloky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)
Obrázok blogu

Nechcem rozoberať voľbu programovej štruktúry slovenských televízií. To nemá cenu.

Bučkovci, Farma, Martinka z Turca... Ak aj náhodou vysielajú niečo hodnotnejšie, tak v čase, keď si to normálne pracujúci človek nepozrie, pretože ráno ide do práce.

Čo ma ale udivuje je množstvo a frekvencia reklamných blokov. Účelom reklamy ako takej, by malo byť zaujať. Aj obsahom. Aj formou. Neustále sa opakujúce reklamné bloky bez štipky nápadu, už hraničia s ohrozením duševného zdravia. Možno by sa týmto problémom malo začať zaoberať ministerstvo zdravotníctva. Aj keď o fungovaní našej vlády, mám obdobný názor. Tam ale robia reklamu, len na Coca colu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priamo v televízii, na internetovej stránke. Kdekoľvek. Slaboduchá reklama, ktorú musím sledovať, bez možnosti jej prerušenia. Na to, aby sa človek dostal k obsahu, ktorý si na internetovej stránke zvolil, musí vytrpieť zatvorenie nezriedka až 3 - 4 reklám, počkať na reklamu vloženú priamo pred spustením videa, a strpieť aspoň 2 reklamné bloky vsunuté do obsahu. Bez možnosti predčasného skončenia. A nezriedka bez možnosti ovládania hlasitosti.

Na porovnanie: napríklad na serveri Youtube naskakuje reklama len k vybraným videám. Tam ale exituje možnosť túto reklamu po 3-4s zatvoriť. Ale, predstavte si, že práve v týchto 3- 4 sekundách tá reklama dokáže zaujať. A tak si ju niekedy pozriem aj celú.

Toto by mal byť účel reklamy. Vzbudiť u človeka záujem. Nie frekvencia reklamných blokov.
O kvalite reklamy sa radšej vyjadrovať nebudem.

Preto žiadam televíziu Joj aby do programu Najlepšie počasie vsunula aspoň 1 (slovom JEDEN) reklamný blok v trvaní minimálne 15 minút. Bude to posledný klinček do rakvy, ktorý zabije moju túžbu, že sa snáď snažíte vrátiť z bahna, do ktorého ste klesli. A konečne ma prinúti prestať sledovať vašu televíziu s nádejou, že sa zmeníte.
V opačnom prípade prosím vás, neprerušujte reklamy občasným vysielaním programu a zmeňte si názov na teleshoping.

Váš takmer exdivák....

Rastislav Čurma

Rastislav Čurma

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  140
  •  | 
  • Páči sa:  871x

Bez ohľadu na to, koľko chýb urobíte a ako rýchlo dosiahnete cieľ, ste na kilometre ďaleko pred tými, ktorí neurobia absolútne nič. Myslím, teda som. Zoznam autorových rubrík:  doprava, nákladná a ináveselo i vážne z kabíny slonaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu