Pred časom som tu, na sme.blogu napísal oznam, že nakoľko zatiaľ nemám kde blbnúť, hľadám školu na nezáväzný flirt. Nuž, našiel som. A ako to dopadlo?
...
Na úvod trochu dobrodružnej slovenčiny. Prďoláci dostali zašifrované odkazy, kde museli najskôr identifikovať všetky podstatné mená a následne vyhľadať tie správne písmená, aby našli časti nákresu dýchacej sústavy poschovávané po celej škole (aj v riaditeľni, to som si predsa nemohol odpustiť ;). Pre lepšiu predstavu, šifra vyzerala asi takto: 4:3, čo znamenalo štvrté písmeno v treťom podstatnom mene ;)

(Lúštime :)

(Hľadáme u pána riaditeľa :)

(Aj na chodbe treba hľadať :)
Potom sme si v rámci malých skupín posadali a hľadali ideálne riešenie, ako to monštrum(rozumej dýchaciu sústavu) postaviť. Precvičiť si v škole trochu komunikácie a kreativity nemôže byť na škodu, čo poviete ;)

(Dumáme nad monštrom :)
Búrlivá diskusia a argumentácia, aký materiál použiť na ústa, z čoho bude hrtan, priedušnica, priedušky a z čoho pľúca bola plodná. Napokon došlo k finálnej dohode a nastal čas stavať.

(Tak ako to uzavrieme? :)
Stavba v spoločných priestoroch školy v čase písomnej maturity je trochu „hlukovo" náročná, tak sme to skúsili bez slov (poznámka autora: drsné).

(Stavba sa začína :)

(Robíme pľúcne mechúriky :)

(S chuťou do toho a viac než pol hotovo :)
Intermezzo...alebo ako by to videl Picasso. Pozreli sme si pár obrázkov (nahaté ženy vzbudili trochu rozruchu, ale napokon sme pochopili to videnie a skúsili to tiež ;)

(Inšpirujeme sa od Pabla :)

(Tuším sme dobrí :)

(Ešte skúška správnosti :)
Vytvorili sme reportérske dvojice. Jeden z dvojice bol kameramanom a druhý reportérom. Každá dvojica prešla dýchacou sústavou, pričom mala za úlohu priniesť do pľúc kyslík a vyniesť odtiaľ oxid uhličitý. Dobrodružnú výpravu si natáčali a komentovali ako veľkí ;)

(A ide sa filmovať :)

(No haló, už sme dnu :)

(Konečne zase vonku :)

(A ďalší pár na holenie :)

(Tentokrát s dlhším úvodom :)
Za účelom zapamätania si jednotlivých častí dýchacej sústavy, zložili sme si z fleku pieseň, ktorá nám túto memorovaciu aktivitu aspoň trochu spríJEMNILA ;)

(MemoruJEME :)
((priJEMNE))
„Dávid, mám tu natočený zadok!" A tak sme strihali, čo sa nám do filmu nehodilo a pridali sme titulky a hudbu, prechody a efekty ;)

(Tu, tu to vystrihni! :)

(A hudba? :)
A napokon prezentácia. Našinec často zlyháva práve v tejto fáze, že sa nedokáže prezentovať, alebo ak chcete, predať ;)

(Hm, asi koniec...škoda :)
Rande skončilo. Vychádzam zo skrine a opúšťam Narniu. A... som šťastný... Bolo to krásne rande! Veľká vďaka milí malí Prďlácí aj pani učiteľka Aďka ;)
((video))
(Jedno z videí ;)
Adios a zase niekedy dozdivena...ehm...dozjedenia...dozbláznenia...ale však čo to meliem...dovidenia moji milí, život je neznesiteľne krásny, zase raz ;)