Jeho hot dogy boli naozaj dobré, a preto vyvesil naokolo tabuľky, aby to ľuďom oznámil. Stále viacej ľudí si uňho kupovalo jeho vynikajúce hot dogy. Preto objednával stále viac párkov a zakrátko si kúpil aj väčšiu pec. Nakoniec potreboval aj pomocníka a opýtal sa svojho syna, ktorý študoval na univerzite.
Keď počul syn o plánoch svojho otca, zalomil rukami a zvolal: „Otec, čo si nepočúval rádio? Nepozeral si televíziu? Máme obrovskú recesiu! Všetko ide dolu vodou...“.
Nato si otec povedal: „Môj syn chodí na univerzitu. Číta noviny, počúva rádio, pozerá televíziu – on to musí vedieť.
Zredukoval teda svoje objednávky, zvesil svoje reklamné tabule a prestal vychvaľovať svoje hot dogy: „Tú námahu si môžem ušetriť“, myslel si.
Prakticky za noc sa jeho obchod zrútil.
O niekoľko dní povedal otec svojmu synovi: „Mal si pravdu. Nachádzame sa naozaj v obrovskej recesii.“