Až pri chvíli konverzácie som pochopil súvislosti. Na daných nevyznačených miestach bežne parkoval hocikto pri dodržaní 150 cm pre chodcov, čo mu vadilo. Preto si od mesta prenajal miesta pred obchodom na parkovanie pre seba a svojich zákazníkov. Potiaľ to bolo v poriadku.
Tí čo si vybavoval parkovacie miesto vedia, že dopravné značenie si musí zabezpečiť ten, kto má parkovacie miesto vyhradené. Tak spravil aj vyššie spomenutý pán. Lenže niekto mu poradil v tom zmysle, že keď nechce aby tam parkovali iní, najjednoduchšie bude mať keď si tam dá dopravnú značky zákaz zastavenia.
Myslím, že v tomto momente už všetkým došlo čo sa stalo. Išla okolo odťahovacia služba a vidí odstavené vozidlo dvomi kolesami na vozovke v zákaze zastavenia, tak ho naložili a odtiahli.
Takýchto chybných dopravných značení je v Bratislave veľa. Keď som uviazol v dopravnej zápche na Kramároch v Bratislave, tak som si všimol podobného adepta na Darwinovu cenu za súkromné dopravné značene.

Obr. 1. Vozidlá stoja v mieste so zákazom zastavenia. Ideálna príležitosť pre Mestskú odťahovaciu službu. Môžu sem vyraziť hneď so štyrmi odťahovacími vozidlami odrazu.

Obr. 2. Detail dopravného značenia. Toto dopravné značenie v zmysle zákona 2009/8 Z.z. a vykonávacej vyhlášky 2009/9 Z.z. jednoznačne zakazuje čo len zastaviť a platí pre všetky vozidlá. Text súkromný pozemok je len právne bezvýznamná informácia.
Záver:
Keď si už dáte námahu so zriadením parkoviska alebo aj len jediného parkovacieho boxu, dajte si aj námahu aby dopravné značenie bolo zmysluplné. Napríklad v tomto prípade by tam mala byť dopravná značka IP 16 Parkovisko - parkovacie miesta s vyhradením státím a pod ňou dať dodatkovú tabuľku E13 - Dodatkové tabuľka pre vyhradené parkovanie, na ktorej vyznačiť pre koho sú dane parkovacie miesta vyhradené. Napríklad vymenované evidenčné čísla vozidiel, alebo čísla parkovacích preukazov alebo pre zákazníkov obchodu xyz a podobne.