Konkurenčná reklama

Tento týždeň som si všimol zaujímavý billboard pri ceste. Zaujímavý je na ňom spôsob prezentácie. Ide o jednu z mála konkurenčných (porovnávacích) reklám na našom reklamnom trhu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Zrejme si veľa ľudí nepovšimne, že ide o skutočnú konkurenčnú reklamu ale vyhodnotia ju len ako prezentáciu nového nealkoholického nápoja Kamikaze so sloganom „Kde končí lietanie, začína Kamikaze“. Najmä vodiči, športovci, študenti a ďalší, ktorí poznajú izotonické nápoje, dobre vedia že panák s krídlami (na ktorom stojí plechovka) sa veľmi podobá na postavičku z reklamy konkurenčného nealkoholického nápoja Red Bull. Ktorý používa slogan „Red Bull Vám dáva krídla“ .

Oba nápoje mám odskúšane, a sú v chladničke pre prípad mimoriadnej namáhavej činnosti.Nechcem porovnávať kvalitu uvedených nápojov, hoci viem, že majú principiálne odlišné zloženie, ale dovolím si zhodnotiť uvedenú reklamu.

Reklamný nápad pokladám za realizovaný s primeranou razanciou ale pritom nezhadzuje a nezosmiešňuje konkurenciu, nepriamo využíva toho, kam to reklama konkurencie dotiahla.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 245
  •  | 
  • Páči sa:  1 230x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Pavel Macko

Pavel Macko

188 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

223 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Marcel Rebro

Marcel Rebro

141 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu