Orange si dal poradiť

Po poukázaní na isté problémy pri obnovovaní kreditu predplatenej telefónnej karty Prima. Orange prostredníctvom Media Relations Coordinator poskytol informáciu, že sa búdu s upozornením zaoberať. Dnes môžem konštatovať, že si Orange nechal poradiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Išlo o to, že pri dobíjaní karty Prima sa zadávalo telefónne číslo rozdelene na predvoľbu v roletovom menu a samostatne číslo, pričom pri nezadaní údaju v roletovom menu sa dobil kredit prvému číslu v poradí a ani sa nedal použiť spôsob zadania čísla copy/paste.

Druhy problém spočíval v tom, že po zadaní telefónneho čísla na dobíjanie sa toto číslo na nasledujúcej stránke nezobrazovalo a tak užívateľ nemohol skontrolovať či zadal telefónne číslo správne.

Dnes menu pre dobíjanie kreditu má totožný dizajn ako predtým s tým rozdielom, že na prvej obrazovke sa zadáva národne telefónne číslo s nulou na začiatku a dá sa použiť copy/paste. Na ďalších stránkach kde sa volí výška kreditu je toto číslo zobrazené a na záverečnej stránke je zobrazené zvýraznené a väčším typom písma.Odhadujem, že po tejto úprave sa zníži počet dobití kreditu na nesprávne číslo.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Obr.1. Postupnosť v zobrazovaní telefónneho čísla. S tým červeným obdĺžnikom som zakryl posledné dve číslice čísla aby to nepôsobilo ako vzor pre dobíjanie.

Záver:
Som rád, že Orange reaguje na priania svojich zákazníkov.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 245
  •  | 
  • Páči sa:  1 230x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Radko Mačuha

Radko Mačuha

223 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

90 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Karol Galek

Karol Galek

115 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu