Išlo o to, že pri dobíjaní karty Prima sa zadávalo telefónne číslo rozdelene na predvoľbu v roletovom menu a samostatne číslo, pričom pri nezadaní údaju v roletovom menu sa dobil kredit prvému číslu v poradí a ani sa nedal použiť spôsob zadania čísla copy/paste.
Druhy problém spočíval v tom, že po zadaní telefónneho čísla na dobíjanie sa toto číslo na nasledujúcej stránke nezobrazovalo a tak užívateľ nemohol skontrolovať či zadal telefónne číslo správne.
Dnes menu pre dobíjanie kreditu má totožný dizajn ako predtým s tým rozdielom, že na prvej obrazovke sa zadáva národne telefónne číslo s nulou na začiatku a dá sa použiť copy/paste. Na ďalších stránkach kde sa volí výška kreditu je toto číslo zobrazené a na záverečnej stránke je zobrazené zvýraznené a väčším typom písma.Odhadujem, že po tejto úprave sa zníži počet dobití kreditu na nesprávne číslo.

Obr.1. Postupnosť v zobrazovaní telefónneho čísla. S tým červeným obdĺžnikom som zakryl posledné dve číslice čísla aby to nepôsobilo ako vzor pre dobíjanie.
Záver:
Som rád, že Orange reaguje na priania svojich zákazníkov.