Najprv T-mobil jednostranne skrátil platnosť kreditu z 12 mesiacov na 3 mesiace. Nakoľko telefón používam v 90% pre príjem hovorov a SMS, kredit mi prepadol.
Keďže som sa chcel vyhnúť aspoň tomu, aby prestala platiť samotná SIM karta, zavolal som na automatické EASY číslo 12350. Bohužiaľ táto služba sa zmenila na nútené vypočutie si množstva reklamy a až na zaver je menu ale poskytovanie informácie o zostatku kreditu a platnosti karty nefunguje.

Obr.1. Preto som vyplnil formulár "napíšte nám" a poslal otázku internetom. Najprv som chcel poslať e-mail ale nemajú zverejnené adresu.

Obr. 2. Bohužiaľ ani internetom nie je možne T-mobilu zaslať otázku. Vráti sa "Chyba! -29268" Jediné čo zostáva pozitívne pre web t-mobilu, je to, že keď som v prehliadači zadal naspať dostal som sa k textu, ktorý som písal.
Preto skúšam komunikovať s T-mobilom aspoň týmto spôsobom. Možno niektorý kompetentný pracovník zareaguje, ak áno, oficiálnu odpoveď tu zverejním, a ak nie tak je tento článok informácia pre čitateľov na čo si majú dávať pozor.
Kópia otázky z formuláru:
Chcel som zistiť aspoň dokedy je plátna EASY karta, nakoľko kredit už neplatí rok ale len nejaký mesiac a možno sa skrátila aj platnosť karty, keďže informácia o skrátený platnosti kreditu nebola zákazníkom doručená a tak isto môže dopadnúť aj skrátenie platnosti karty.
Preto som zavolal na EASY číslo 12350, po vypočutí si množstva reklám som dal menu 1-dobíjanie a informácie a hláska mi ponúkla menu 1-dobitie z ktorej telefonujem, 2-dobitie inej 3-informácie o výške kreditu a platnosti, lenže keď stlačím 3 tak nedostanem informácie o kredite ale vráti ma v menu naspať. Je to úmysel aby som zavolal na informácie alebo technická porucha? Vaša odpoveď bude pravdepodobne použitá v médiách.
Jozef Drahovský