Keď ma už klame, tak nech ma aspoň baví

Podľahol som im už ako úplne malé dieťa. Nielen ženám, ale aj reklame. Do vytrženia ma vraj okrem delfína Flippera dokázala dostať akákoľvek reklama na jedlo. V rakúskej televízii pochopiteľne. Slovíčkam mama a tata som zjavne neprikladal význam, no keď sa na obrazovke objavil úžasný čokoládový puding so šlahačkou, výkrik ham-ham svedčil o tom, že som sa stal jej vďačnou obeťou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu
(zdroj: www.oetker.de)

A ako roky plynuli, získavala si ma viac a viac. Kým včeskoslovenskej socialistickej televízii bola vrcholom tvorivosti bum-bumreklama Vitana varí za vás, jej kapitalistický proťajšok nám ponúkal "skvosty"konzumnej spoločnosti. A tak namiesto oznamov Prestávka, Porucha aleboprepájame do Prahy či Bratislavy sadali sme si okolo 19.15 k obrazovkám, aby smesi pred správami zavzdychali nad maškrtami Dr. Oetkera, pozreli, čo nám ponúkaBilla heute, alebo akú praciu silu má Persil. Kým malý rakúsky chlapec túžobne si prosilešte jeden mövenpick zmrzliny, my sme mohli snívať viac-menej len o vodovej,kakaovo-vanilkovej zmrzline z podivného zmrzlinového automatu.

No a potom zrazu nastala doba, keď reklamy na Rempo a OZ vystriedali aj vnašich televíziach kópie západných reklám a my sme „zírali“, aký je ten Vizírúžasný, nehovoriac o sile Fairy ultra a schopnosti pána VidalaSassoona raz a navždy vyriešiť naše problémy s vlasmi.

Avšak tým, že skončila doba "iba pozerania" na pompéznereklamy, mohli sme si aj vyskúšať, či sa vaňa bude naozaj blýskaťako zrkadlo, keď použijeme pána Proppera. A nastala doba vytriezvenia asi akopo prvom nepodarenom bozku.

Dnes už dobre viem, že najlepším prostriedkom na upchatý sifón nie je žiadnytekutý ani pieskový "sajrajt", ale jeho rozobranie a mechanickévyčistenie. Rovnako tak už nerozmýšlam nad tým, či je o Lanza skutočne biela a nepátrampo tom, prečo superslávny Vizír zmizol z trhu. Pracie prášky kupujem podľatoho, či sú aktuálne o 200-300 Sk lacnejšie ako po iné mesiace. Mám pocit,že niekto na špičke drogistického priemyslu každý mesiac zatočí koleso a podľatoho sa určí akcia na tento mesiac. Televízne reklamy sú už pre mňa len vítanýmpredelom, keď telo dostávam zo strnulého stavu do inej polohy, pripadne zájdem,veď viete kam...

Očakával som, že po zavedení možnosti porovnávacej reklamy by sa mohla zvýšiťaj miera humoru, ale opak je pravdou. A tak zatiaľ v mojom top rebríčku vtipnýchreklám stojí príbeh, ktorý sa možno ani nestal.

Údajne keď prišla pred pár rokmi Pepsi-Cola so svojou modrou kampaňou, kdedokonca premaľovala dnes už nelietajúci Concorde na modro, tak pri jednejmasovej akcii sa objavila na oblohe vzducholoď s veľkým nápisom."Coca-Cola, keď sa pokazí, je modrá."

Tajne dúfam, že sa raz dožijem niečoho podobného v tomto našom oranžovo-ružovom svete.

Róbert Dyda

Róbert Dyda

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
INESS

INESS

108 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu