Je to celkom efektívna ochrana proti internetovým robotom, ktorý pomocou rôznych scriptov dokážu zahltiť váš ťažko vytvorený web založením tisíckami falošných účtov. Teraz ale späť k podnikateľskej myšlienke. Keďže captcha sa stala súčasťou webových formulárov rovnako ako reklama na stránkach, spoločnosť solvemedia.com prišla s nápadom skĺbiť tieto dve celkom odlišné veci. Ako? Namiesto klasických náhodných generovaných znakov v rámci captcha okna sa zobrazuje reklama určitých spoločností a k nim rôzne slogany. V praxi to potom vyzerá tak, že sa zobrazí logo spoločnosti napr. www.svethobby.sk a v úvodzovkách k tomu sa zobrazí "najvýhodnejší nákup", "najlepšie ceny", "široký výber" a tieto sa zadávajú namiesto náhodne generovaných znakov. Sloganov môže byť nespočetné množstvo, môžu sa použiť vybraté produkty firmy, ich služby a pod. Efektivita takejto reklamy je neuveriteľne vysoká keďže každý musí prejsť týmto overením.
zdroj: www.podnikavec.sk