Musím priznať, zo začiatku som bola rada, že prišli konečne s nejakým nápadom ako sa odvďačiť svojim zákazníkom. A tak som si to celé preštudovala, skôr ako sa sama vyberiem k mladým brigádnikom stojacim pri pokladniach a doslova sa tlačiacim na každého platiaceho, akoby za každého človeka mali 5 Eur..
A tak čítam a študujem a zisťujem, že je to teda veľká pekne urobená reklama pre nič.. Už len keď si otvoríte stránku a chcete sa o tejto super novinke dozvedieť viac, nikde nemáte presné čísla, len poukážky a rady, aké je to všetko jednoduché a super výhodné.

A nakoniec zisťujem, že musím nazbierať minimálne 150 Eur za tri mesiace. Ok. Nuž a potom sa mi moje Tesco ako svojmu vernému zákazníkovi odmení tým, že mi za tých 150 Eur dá 1,50 Eur. Hm...
Tomu hovorím super nápad.
Keďže je to reprezentované štýlom, že sa to konečne dostalo zo zahraničia i k nám na Slovensko, tak som sa pozrela na to, ako sa to oplatí v zahraničí. Zisťujem, že napríklad v Anglicku sú za každú libru dva body a za každých 100 bodov poukážka na 1 libru. Čiže 100 = 1, u nás 150 = 1,50. Ok. Až na to zbieranie bodov. Myslím, že pri prechode na Euro by mohol byť jeden bod aj za 50 centov.
Ale nemusíme zachádzať do detailov... Pozitívne hodnotím nápad, ale skutočne na zamyslenie je to, že za 150 Eur, ktoré minieme, teda ktoré musíme minúť za tri mesiace, dostaneme LEN smiešnych 1,50 Eur.
Stále mi to nešlo do hlavy, poskytnete im svoje osobné údaje a tak sa vám môžu infiltrovať do života svojimi reklamami a ďalšími výhodnými ponukami, preto som sa raz odhodlala na to opýtať jedného mladého pána.
"Čo okrem toho 1,50 Eura mi viete ponúknuť za moje body?"
"Poukážky na zľavu na vybrané produkty, celkovo množstvo zliav, stačí len ak vyplníte tento dotazník." a už mi to tlačil doslova pod oči.
"Ja chápem, viem, čo mám robiť, len ma zaujíma, či mi ponúknete viac alebo naozaj len 1,50 Eur..."
A nič. Opäť naučené frázy a nechápavý pohľad.
A preto nechápem naďalej. Ďakujem, neprosím...
Možno máte iné skúsenosti, budem rada ak sa o ne so mnou podelíte.