V lete som sa pokúsil opísať problém Merania Plynu a žiadal som a hľadal som vysvetlenie anomálie u Odborníkov, teda priamo u dodávateľov a to riadne podľa Obchodných podmienok. Nikto sa neozval, nikto tomu neverí, veď ani ja som tomu neveril a nepomôžu mi ani Vlastné oči!
Jeden človek sa našiel, potvrdil mi, čo som tušil, že diera bola na výstupe Plynomera, prasklo tesnenie, ktoré je na to konštruované a tak zvýšený tlak cez porušený regulátor umožnil meranie nespotrebovaného plynu točením aj v Plynomeri.
Dnes mám tretí plynomer, druhý sa zasekol do roka po výmene, bol certifikovaný a mali by sme mu veriť aj keď stojí, SPP distribúcia sa ponáhľal, aby sa zas točil, keď sa točí je všetko v poriadku. Zálohové platby si vyberá sám a napriek povolenému inkasu si ich u mňa nevybral, do dnes netuším Prečo, hoci na účte boli stále dostatočné prostriedky!? Zaplatil som 3x viac ako mám spotrebu, zaplatil som 10x viac ako mám spotrebu a tak dnes mi jednostranne vypovedali Zmluvu. Spoľahlivo!
Teraz neviem, či sa dohodli všetci Dodávatelia plynu, ale ked by som od dnes chcel pokračovať v spotrebe cez iného Dodávateľa, nedá sa, vyplnil som online tlačivo a vypisovalo mi to neustále, musí sa odber ukončiť ku poslednému dňu kvartála, aby sme Vás mohli prehlásiť. Ale ked som to vyplnil, či už k poslednému dňu ani k prvému, nič neplatilo na tomto jedinom Odbernom Mieste, hoci času som im dával a majú do konca tých klasických 15 dní na svoju administratívu. Myslíte, že je to úmysel?
Vyzerá to, že nemusíte čakať do 20.12.2012, odpojíme Vás skôr...ale predtým nám zaplatte, lebo potrebujeme Vaše bezúročné pôžičky, Vaši Plynári!