Vypestovala som si averziu k opätovnému a dlhodobému používaniu PET fliaš a tak som sa rozhodla kúpiť si poctivú, pevnú, outdoorovú fľašku. Voľba padla na modrú sedemdecku a rýchlo som si ju obľúbila. Všetko bolo fajn, no po nejakej dobe mi prasklo viečko. Vrátila som sa do obchodu, kde som ju kúpila, a reklamáciu hneď prijali. Slečna, ktorá ju so mnou vybavovala, poznamenala, že tiež má túto fľašu a stalo sa jej to isté... Výrobca mi bez problémov vrchnák vymenil - dokonca som dostala krásne farebný. Neviem, či som v strachu, aby som si nerozliala pitie do tašky, zvykla viečko zatáčať príliš silno, alebo to vôbec nebola moja vina... Každopádne, vrchnák praskol znovu. Problémom však bolo to, že medzitým som niekde zapatrošila účtenku. Znovu som sa vrátila do starého známeho obchodu s nádejou, že sa to snáď bude dať vymeniť za nejakú rozumnú cenu. Predavačovi som vysvetlila, čo sa stalo, a dohodli sme sa na žiadosti o platenú opravu, pokiaľ by cena nepresiahla primeranú úroveň. Približne po troch týždňoch som sa vrátila s otázkou, aká je situácie mojej fľašky, pretože mám za pár dní naplánovanú cestu domov a vrátim sa až na jeseň. S jednou z predavačiek som sa dohodla, že to zistí a dá mi čím skôr vedieť. Do tej chvíle so mnou zamestnanci obchodu stále jednali korektne a príjemne, vtedy sa ale začala rodiť príčina tohto blogu. Snáď do hodiny-dvoch mi zazvonil telefón. Volala mi slečna z obchodu s tým, že reklamáciu mi výrobca uznal a viečko im pošle s tovarom. Preto, aby mi vyšli v ústrety a aby som si fľašu stihla vyzdvihnúť skôr, než odcestujem na prázdniny domov, mi dajú vrchnák z jednej z fliaš na predajni. To náhradné, poslané výrobcom pre mňa, si potom nechajú. Napokon bolo najväčším "problémom" to, že majú na predajni iba šedé a červené vrchnáky. A tak som ešte dostala na výber aj farbu... Na druhý deň som sa zastavila vyzdvihnúť si fľašu s novým viečkom a pri preberaní som sa musela uistiť, či výrobca reklamáciu naozaj uznal a nebudem nič platiť napriek tomu, že nemám žiaden doklad o nákupe. Slečna predavačka mi odpovedala, že firma vie o tom, že s tými vrchnákmi je problém a dodala, že tie fľašky predávajú iba v tomto obchode, takže veria tomu, že som ju kúpila tam. Na záver poznamenala: "S tým červeným viečkom sa mi tá fľaša celkom páči..."Usmiať sa na zákazníka a pristupovať k nemu s ochotou by asi malo byť normálne - a zdá sa, že si to uvedomuje viac a viac obchodníkov. Predavačiek či predavačov, ktorí človeka vstupujúceho do obchodu pozdravia tak na pol úst a u ktorých nemôže byť ani reči o úsmeve, je však stále dostatok. Zamestnanci brnianskeho Rock pointu na Masarykovej ulici sa prístupom, ktorý som u nich zažila, stali pre mňa vzorom ústretovosti k zákazníkovi. Odteraz zakaždým, keď budem ešte počas školy potrebovať niečo športové či outdoorové kúpiť, bude tento obchod prvým miestom, kde to budem hľadať.
9. jún 2012 o 15:15
(upravené 9. jún 2012 o 17:04)
Páči sa: 0x
Prečítané: 2 231x
Ďakujem alebo Najlepšou reklamou je spokojný zákazník
Sťažnosti - toť častá téma blogov. Radšej mám však pochvaly a tentokrát si jednu (myslím si, že naozaj zaslúženú) nemôžem nechať ujsť. Prečo nepochváliť, keď vám niekto urobí deň krajším?
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(4)