
Minulý rok bol o chronických meškaniach začiatkov programov, až tak, že to STV využila ako marketingový ťah že u nich sa začína vždy presne. Bol to asi zámer tých druhých TV, aby tie zaplatené reklamy naozaj ľudia sledovali. Sledovali a nasrdenie stúpalo.
Druhý extrém bol dávať reklamu tesne pred poslednou vetou hlavných hrdinou a prvou záverečnou titulkou. Sledovanie reklám opäť stúpalo zároveň s nasrdenosťou.
Zrejme rozhorčenosť divákov, že si musia nechtiac pozrieť kusisko reklamy, keď čakali na svoj obľúbený program či reláciu, alebo dokončenie príbehu, prinútila televízie k zmene stratégie.
Tento rok je to o inom. Začína sa všade presne. Harmonogram sa dodržuje a ak by sa náhodou tri minúty meškalo (zvyčajne nedeľa na STV), tak ide okamžite fleška o zmene vysielacích časov.
Zato reklama príde do prvých troch minút po začatí, alebo hneď po úvodných titulkách. A neustále sa objavuje v tých najneočakávanejších momentoch.
Dnes to Jojka dotiahla až na vrchol pomysleného rebríčka kreativity pri nasadzovaní reklamy v nečakaných okamihoch. Zrušiť predpoveď počasia tesne pred predpoveďou na zajtra, lebo pustila reklamu, chce nielen odvahu a dostatočnú dávku drzosti, ale aj vedomie risku, že diváci odídu ku konkurencii. Ja teda odchádzam. Dočasne a zrejme budem kvôli tohtoročnému fenoménu migrovať.
A asi si prd pomôžem...