Pozametali so mnou v T-Mobile.

Situácia: Máte službu internet, máte zmluvu na 3 roky a máte službu zariadenie modem Flarion. Zrazu vám modem prestane slúžiť správne. Na vašom PC je stále odkaz „nie je možné spojenie so serverom“ prípadne „stránka nenačítaná“ alebo „spojenie zrušené“. Do toho vám príde SMS, že „prekročili ste počet voľných dát“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (90)

Reakcia: Ako prvé sa rozčúlite. Ako druhé idete modem reklamovať. Ako tretie zúrite a ako štvrté píšete sťažnosť. Prečo? Pretože vám takým spôsobom vyjdú v ústrety a riešia váš problém, že si myslíte, že si robia z vás srandu.

Bez internetu sa nezaobídem a denne ho potrebujem. Časť práce robím práve týmto spôsobom. Takže čakám riešenie také, ktoré mi umožní i naďalej pracovať v normálnom režime.

1.riešenie T-mobilu: Môžete si dať modem u T-mobilu opraviť, ale na vlastné náklady. Máte zariadenie, ktoré je nefunkčné. Dozviete sa, že záruka vám padla, pretože tá trvá iba dva roky, hoci viazanosť služby je 3 roky. Nakoľko sa ale toto zariadenie už nevyrába a nedováža, tak je vlastne neopraviteľné. Tak je vlastne nepoužiteľné. Tak Vám vlastne ani nemôžu vymeniť kus za kus. A aj tak to nerobia. Ale majú 30 dní na to, aby sa takto písomne vyjadrili.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2.riešenie T-mobilu: Môžete si vziať nové zariadenie za plnú cenu. Nakoľko ste v 29. mesiaci viazanosti a zmluva je na 36 mesiacov, tak do konca tejto viazanosti si znovu kúpte ich zariadenie a internet vám pôjde. Prečo mám platiť nové zariadenie, keď už jedno mám?

3.riešenie T-mobilu: Môžete si vziať nové zariadenie za akciovú cenu a zaviazať sa dnešným dňom na ďalších 24 mesiacov. Viazať sa už rozhodne nechcete, nakoľko máte plné zuby všetkého. Už teraz musíte platiť 880,- Sk mesačne aj keď žiadne dáta neberiete. Údajne, po prešetrení, že naozaj modem nefunguje, urobia časť refundácie, ale musíte si o to zažiadať. A majú na vyjadrenie 30 dní.

SkryťVypnúť reklamu

4.riešenie T-mobilu: Môžete si dať inzerát a nájsť človeka, čo vlastní rovnaké zariadenie ako vy, odkúpiť ho od neho a T-Mobile vám ho nakonfiruruje. Čas, peniaze, starosti... , výsledok neistý. Ďakujem pekne.

5.riešenie T-mobilu: Môžete rozviazať zmluvu, zaplatiť si 332 € pokutu za ukončenie zmluvy a je to vyriešené. Okamžite vás napadne začo ešte máte platiť. Že odchádzate? Že nedodržíte 36 mesiacov viazanosti? T-mobile zmluvu dodržal???

Rekapitulácia: Máte zmluvu na 3 roky, ale záruku na zariadenie iba 2 roky. Máte zariadenie, ktoré je nefunkčné a neopraviteľné, ale T-mobile neposkytuje náhradu. Máte povinnosť platiť, aj keď službu nevyužívate. Máte si zaplatiť opravu neopraviteľného, alebo máte si zaplatiť nové zariadenie alebo máte si zaplatiť novú viazanosť alebo máte si zaplatiť zariadenie niekoho iného. Ak Vám toto nevyhovuje, máte si zaplatiť pokutu a konečne nie ste ich zákazník.

SkryťVypnúť reklamu

Logika: ak mám niečo nefunkčné, chcem to sfunkčniť. Ako to objektívne nejde, chcem bezodplatnú náhradu. Ak to nejde ani tak ani tak, chcem skončiť zmluvný vzťah.

Môžem všetko, ale nech robím, čo robím, u T-mobile musím buď neustále platiť alebo byť neustále ich zákazníkom. Hlavne nič nechcieť, nič nereklamovať, nič nepotrebovať a platiť!

Keď som chcela obchodné podmienky a odcitovať body, kde sa o tomto píše, bolo mi povedané, že toto nerobia a ani také informácie neposkytujú, ale môžu mi poslať v písomnej forme poštou domov znenie niektorých paragrafov. Na predajni nič také nie je vystavené k nahliadnutiu. Pritom v bankách a cestovkách je to štandard a služba pre klienta.

SkryťVypnúť reklamu

Takže otázka je ČO mám teraz robiť?

Moje riešenie: Rozhodne už nikdy nechcem byť zákazníkom T-mobile. Rozhodne už nikdy nechcem žiadnu službu od T-mobile, rozhodne už nikdy nechcem žiadne zariadenie od T-mobile. Rozhodne, čo chcem, je, aby sa maximum ľudí toto dozvedelo a bolo obozretných. Rozhodne nechcem čakať, kým sa mi vyjadria k čomukoľvek.

A to som ich IT pracovníkov ešte pred pár mesiacmi chválila. Dnes som znechutená, otrávená a hlavne bez internetu !!!

Ešte taká perlička na záver. U T-mobilu neexistuje ani reklamácia ani sťažnosť iba PODNET klienta. Predpokladám, že niekde niekto sleduje, koľko ľudí sa u konkrétnej firmy sťažuje a reklamuje služby a výrobky a týmto spôsobom sa reálne údaje dajú kvalitne zahmliť...

Michaela Herichová

Michaela Herichová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matka 24 ročného skvelého syna a žena, ktorá neholduje vareniu a domácim prácam. Zoznam autorových rubrík:  kultúrni turističo ma vytočiloporadňamoje divadelné predstaveniakreatívne drobnôstkymoje recenzie - hotelypríbehy zo životakeď treba pochváliť

Prémioví blogeri

Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

765 článkov
Karol Galek

Karol Galek

115 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

223 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Anna Brawne

Anna Brawne

103 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu