T - mobile call centrum

Som užívateľ. Taký ten klasický typ. Pri aute ma nezaujíma motor a všetky tie drobnosti, ale kde je nádrž, volant, kam sa dáva kľúčik a ako sa spúšťajú stierače. Pri práčke mi ukážte gombík a koliesko na teplotu. Podobne je to s kopírkou, trúbou, myčkou, televízorom a PC.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Internet používam tak, že do PC zastrčím kartu, kliknem 2x na vybranú ikonku a robím. Predvčerom už takto nie. Podarilo sa mi zlomiť internetovú mobilnú kartu do PC. Zrazu ten internet nešiel a ja som ho bytostne potrebovala. Tak som si od mamy požičala mobilný modem. Zapojila som to do PC- natoľko už som technicky zdatná - a nefungovalo to. Nemohla som sa pripojiť.

Vytočila som číslo call centra. Najprv to bolo o tom - ak chcete ABCD, tak stlačte "1", ak EFGH, tak stlačte "2". Vybrala som si a zase, ak XYZ, tak stlačte "1", ak KLMN, stlačte "2" a tak ďalej. Trvalo to celé 3 minúty. Ešte som nič nepovedala, až som videla 3 minúty na linke. Konečne sa mi ozval operátor. Pán Michal, priezvisko, ako na potvoru, som si nezapamätala. Zúrivo som mu vmietla do tváre (do slúchadla), že keď chcem s ním hovoriť, musím tri minúty počúvať hlas nepríjemnej ženskej a číslovky. Poďakoval mi za trpezlivosť. Vysvetlila som svoj problém. Dostala som jednoduché inštrukcie, následne reštartovať PC a malo by to ísť. Nešlo.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vytočila som číslo znovu. Pretrpela som stláčanie čísel a ozval sa mi pán Linet (krstné meno som si nezapamätala). Opäť som vysvetlila svoj problém. Vypočul ma, zanalyzoval problém a skúšal to trpezlivo so mnou. Nešlo to. Tak mi našiel v tom čase ešte otvorenú prevádzku v našom meste a zabezpečil, aby ma tam čakali a pomohli mi naištalovať nový program.

Na prevádzke bola milá holka, urobila, čo mala, reštartovali sme PC a išla som domov. Doma mi to opäť nešlo. Opäť som vytočila call centrum. Na linke bol pán Michal. Zopakovala som všetky doteraz urobené úkony a tak išiel do mnou krok po kroku až sme problém odstránili. Celý problém bol triviálny a tak jednoduchý, že to nikoho hneď nenapadlo. Mám na PC 4 USB vstupy. 3 z nich jednoducho nekomunikujú s káblikom od modemu. Keď sme našli správny vstup, všetko ako šibnutím čarovného prútika začalo fungovať.

SkryťVypnúť reklamu

Resumé: Strávila som 2 a pol hodiny inštalovaním modemu k PC. Strávila som hodinu nadávaním. Strávila som 2 a pol hodiny telefonovaním s call centrom. A strávila som 2 a pol hodiny so skvelými ľuďmi, pre ktorých som bola iba neznáma otravná ženská s problémom. A oni sa mi ochotne a trpezlivo venovali a vyriešili môj problém. 

Väčšina ľudí nie je spokojná so službami a úrovňou komunikácie zamestnancov so zákazníkmi a ja tiež nie som výnimkou. Rada sa však nechám prekvapiť skvelým prístupom. Týmto sa chcem poďakovať pánu Michalovi a pánu Linetovi s piatkovej (14.11.2008) večernej smeny call centra T-mobile. Vďaka chlapci a nech vám to dlho vydrží. 

Michaela Herichová

Michaela Herichová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matka 24 ročného skvelého syna a žena, ktorá neholduje vareniu a domácim prácam. Zoznam autorových rubrík:  kultúrni turističo ma vytočiloporadňamoje divadelné predstaveniakreatívne drobnôstkymoje recenzie - hotelypríbehy zo životakeď treba pochváliť

Prémioví blogeri

Karol Galek

Karol Galek

115 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Anna Brawne

Anna Brawne

103 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,072 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

106 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu