Internet používam tak, že do PC zastrčím kartu, kliknem 2x na vybranú ikonku a robím. Predvčerom už takto nie. Podarilo sa mi zlomiť internetovú mobilnú kartu do PC. Zrazu ten internet nešiel a ja som ho bytostne potrebovala. Tak som si od mamy požičala mobilný modem. Zapojila som to do PC- natoľko už som technicky zdatná - a nefungovalo to. Nemohla som sa pripojiť.
Vytočila som číslo call centra. Najprv to bolo o tom - ak chcete ABCD, tak stlačte "1", ak EFGH, tak stlačte "2". Vybrala som si a zase, ak XYZ, tak stlačte "1", ak KLMN, stlačte "2" a tak ďalej. Trvalo to celé 3 minúty. Ešte som nič nepovedala, až som videla 3 minúty na linke. Konečne sa mi ozval operátor. Pán Michal, priezvisko, ako na potvoru, som si nezapamätala. Zúrivo som mu vmietla do tváre (do slúchadla), že keď chcem s ním hovoriť, musím tri minúty počúvať hlas nepríjemnej ženskej a číslovky. Poďakoval mi za trpezlivosť. Vysvetlila som svoj problém. Dostala som jednoduché inštrukcie, následne reštartovať PC a malo by to ísť. Nešlo.
Vytočila som číslo znovu. Pretrpela som stláčanie čísel a ozval sa mi pán Linet (krstné meno som si nezapamätala). Opäť som vysvetlila svoj problém. Vypočul ma, zanalyzoval problém a skúšal to trpezlivo so mnou. Nešlo to. Tak mi našiel v tom čase ešte otvorenú prevádzku v našom meste a zabezpečil, aby ma tam čakali a pomohli mi naištalovať nový program.
Na prevádzke bola milá holka, urobila, čo mala, reštartovali sme PC a išla som domov. Doma mi to opäť nešlo. Opäť som vytočila call centrum. Na linke bol pán Michal. Zopakovala som všetky doteraz urobené úkony a tak išiel do mnou krok po kroku až sme problém odstránili. Celý problém bol triviálny a tak jednoduchý, že to nikoho hneď nenapadlo. Mám na PC 4 USB vstupy. 3 z nich jednoducho nekomunikujú s káblikom od modemu. Keď sme našli správny vstup, všetko ako šibnutím čarovného prútika začalo fungovať.
Resumé: Strávila som 2 a pol hodiny inštalovaním modemu k PC. Strávila som hodinu nadávaním. Strávila som 2 a pol hodiny telefonovaním s call centrom. A strávila som 2 a pol hodiny so skvelými ľuďmi, pre ktorých som bola iba neznáma otravná ženská s problémom. A oni sa mi ochotne a trpezlivo venovali a vyriešili môj problém.
Väčšina ľudí nie je spokojná so službami a úrovňou komunikácie zamestnancov so zákazníkmi a ja tiež nie som výnimkou. Rada sa však nechám prekvapiť skvelým prístupom. Týmto sa chcem poďakovať pánu Michalovi a pánu Linetovi s piatkovej (14.11.2008) večernej smeny call centra T-mobile. Vďaka chlapci a nech vám to dlho vydrží.