Už sme spolu doupratovali. S T-mobilom .

Vážení priatelia, nepriatelia, blogeri, čitatelia, priaznivci aj neprajníci, kamaráti, mudrlanti, znalci a kolegovia. Všetkým vám dlhujem dokončenie príbehu o mne a spoločnosti T-mobile.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

V prvom rade Vám všetkým ďakujem za čas, ktorý ste môjmu článku venovali a ďakujem za všetky Vaše reakcie. Obzvlášť si cením okamžité ponuky pomoci od Vás - vlastníkov zariadenia s ktorým som mala problém. Všetky rady, ktoré Ste mi dali, som starostlivo prečítala a pokúšala sa nimi riadiť.

A teraz výsledok -

Po napísaní oznámenia, reklamácie, sťažnosti a článku sa telefonicky ozvala pracovníčka spoločnosti a diktátorským spôsobom mi začala vysvetľovať, že platiť budem a zmluvu nik nezruší. Na otázku, či sa to nahráva odpovedala áno a rozlúčila sa, že musí ešte niečo konzultovať.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za dve hodiny volal jej kolega a pokúšal sa hľadať riešenie. Nedohodli sme sa. Bol však oveľa slušnejší a ústretovejší ako jeho kolegyňa.

Vy ste zatiaľ čítali môj článok, ponúkali mi pomoc a komentovali správanie a podmienky nielen T-mobilu ale aj slovenského trhu.

O týždeň mi prišiel list.

T - mobile so mnou zmluvu zrušil. Bez akýchkoľvek sankcií, bez akýchkoľvek pokút, bez akýchkoľvek prieťahov. Jednoducho listom, ktorému som od začiatku až po predposledný odsek takmer nerozumela a v ktorom mi vymenovali, čo všetko som neurobila a čo všetko naopak urobili oni a čo všetko sú ochotní mi prepáčiť. V poslednom odseku písali, že to spoločne skončíme a rozídeme sa. Len musím vrátiť to zariadenie.

SkryťVypnúť reklamu

Tak som sa vybrala do predajne s listom a zariadením, že to teda ukončíme. Čakala som 50 minút, kým som sa dostala na rad. Nik z pracovníkov to urobiť nechcel, tak museli zavolať vedúceho, ktorý dal pokyn, aby sa môj prípad ukončil. Asi v polovice spracovávania, čo bolo cca po 30 minútach, mi víťazoslávne oznámili, že nie možné zmluvu ukončiť, lebo som nepriniesla prídavný káblik.

Tak to teda nie! Toto nebude prekážka a dôvod, aby som zostala ich klientom. Poprosila som presný popis toho, čo som mala priniesť a o čom som nebola presvedčená, že niečo také som dostala. Popísali mi to presne s dovetkom, že oni mi to nepredajú a asi to ani nikde nezoženiem, lebo sa to nevyrába. A viete čo? Syn priniesol celý koš vyradených káblov, ktoré držím v dome lebo mi ich je ľúto vyhodiť. Trvalo mu to 20 minút a ďalších 15 minút hľadali to, čo by im mohlo vyhovovať. Aj to s kyslým úsmevom našli. Ale vraj to nie je originál, lebo tento bol čierny a oni dávali béžový. Nad tým sa človek len usmial. Potom už len 10 minút na vytlačenie, prečítanie a podpisy.

SkryťVypnúť reklamu

Po 130 minútach som s ľahkým krokom, bez záväzkov a dvoma papiermi opúšťala predajňu. V duchu som rekapitulovala celú záležitosť a myslela aj na vás a na vašu podporu. A posledné, čo ma pri odchode z predajne spoločnosti T-mobile napadlo - donevidenia, vážení.

Michaela Herichová

Michaela Herichová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matka 24 ročného skvelého syna a žena, ktorá neholduje vareniu a domácim prácam. Zoznam autorových rubrík:  kultúrni turističo ma vytočiloporadňamoje divadelné predstaveniakreatívne drobnôstkymoje recenzie - hotelypríbehy zo životakeď treba pochváliť

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Pavel Macko

Pavel Macko

188 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,072 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu