V prvom rade Vám všetkým ďakujem za čas, ktorý ste môjmu článku venovali a ďakujem za všetky Vaše reakcie. Obzvlášť si cením okamžité ponuky pomoci od Vás - vlastníkov zariadenia s ktorým som mala problém. Všetky rady, ktoré Ste mi dali, som starostlivo prečítala a pokúšala sa nimi riadiť.
A teraz výsledok -
Po napísaní oznámenia, reklamácie, sťažnosti a článku sa telefonicky ozvala pracovníčka spoločnosti a diktátorským spôsobom mi začala vysvetľovať, že platiť budem a zmluvu nik nezruší. Na otázku, či sa to nahráva odpovedala áno a rozlúčila sa, že musí ešte niečo konzultovať.
Za dve hodiny volal jej kolega a pokúšal sa hľadať riešenie. Nedohodli sme sa. Bol však oveľa slušnejší a ústretovejší ako jeho kolegyňa.
Vy ste zatiaľ čítali môj článok, ponúkali mi pomoc a komentovali správanie a podmienky nielen T-mobilu ale aj slovenského trhu.
O týždeň mi prišiel list.
T - mobile so mnou zmluvu zrušil. Bez akýchkoľvek sankcií, bez akýchkoľvek pokút, bez akýchkoľvek prieťahov. Jednoducho listom, ktorému som od začiatku až po predposledný odsek takmer nerozumela a v ktorom mi vymenovali, čo všetko som neurobila a čo všetko naopak urobili oni a čo všetko sú ochotní mi prepáčiť. V poslednom odseku písali, že to spoločne skončíme a rozídeme sa. Len musím vrátiť to zariadenie.
Tak som sa vybrala do predajne s listom a zariadením, že to teda ukončíme. Čakala som 50 minút, kým som sa dostala na rad. Nik z pracovníkov to urobiť nechcel, tak museli zavolať vedúceho, ktorý dal pokyn, aby sa môj prípad ukončil. Asi v polovice spracovávania, čo bolo cca po 30 minútach, mi víťazoslávne oznámili, že nie možné zmluvu ukončiť, lebo som nepriniesla prídavný káblik.
Tak to teda nie! Toto nebude prekážka a dôvod, aby som zostala ich klientom. Poprosila som presný popis toho, čo som mala priniesť a o čom som nebola presvedčená, že niečo také som dostala. Popísali mi to presne s dovetkom, že oni mi to nepredajú a asi to ani nikde nezoženiem, lebo sa to nevyrába. A viete čo? Syn priniesol celý koš vyradených káblov, ktoré držím v dome lebo mi ich je ľúto vyhodiť. Trvalo mu to 20 minút a ďalších 15 minút hľadali to, čo by im mohlo vyhovovať. Aj to s kyslým úsmevom našli. Ale vraj to nie je originál, lebo tento bol čierny a oni dávali béžový. Nad tým sa človek len usmial. Potom už len 10 minút na vytlačenie, prečítanie a podpisy.
Po 130 minútach som s ľahkým krokom, bez záväzkov a dvoma papiermi opúšťala predajňu. V duchu som rekapitulovala celú záležitosť a myslela aj na vás a na vašu podporu. A posledné, čo ma pri odchode z predajne spoločnosti T-mobile napadlo - donevidenia, vážení.