
Trnavská predajňa kobercov Jutex. Tu som personál nepoznala, bohužiaľ. Potom som spoznala a hneď vedúceho, tiež bohužiaľ.
Hľadám koberec 160x230, v letáku uverejnená zľava 50%. Urobila som zásadnú chybu - opýtala som sa pracovníka, či na konkrétny koberec sa vzťahuje 50% zľava. Následne prebehlo niečo, čo som spracovávala v sebe 7 hodín a potom som napísala sťažnosť na centrálu. Prečo? Lebo knihu priani a sťažností nemajú a nikdy nič také neviedli.
-------------------------
Vážená spoločnosť,
nie som si istá, aký spôsobom vyberáte ľudí vo Vašej firme na posty vedúcich, ale som si stopercentne istá, že ste s osobou vedúceho v Trnave totálne zlyhali.
Ani kúsok slušnosti ku klientom, ani modulácia hlasu, ani normálny slovník, ani adekvátne odpovede...
Mňa ako klienta nezaujíma, že je "VEDÚCI FERO BEŇO", mňa zaujíma tovar, ponuka a slušné zaobchádzanie. Nezaujíma ma ani zdvihnutý prst, ani vyhrážky začínajúce sa "Vás si pamätám!"... Apropo, ak si ma pamätá, tak asi preto, že u Vás robím dostatočný obrat, nakoľko zariaďujem byty, a mal by sa vyjadrovať a chovať slušne voči mojej osobe.
Nie som ani hej, ani počkaj, som iba klient, ktorý sa pýta, ktorý sa informuje na veci, ktoré sú mu nejasné alebo chce vedieť niečo o kvalite, rozmeroch a zľavách.
Dôrazne Vás žiadam o doškolenie Fera Beňa vedúceho - tak sa totiž predstavuje - na nejakom kurze slušného správania. Rozšírte mu slovnú zásobu, poučte ho o modulácií a intenzite hlasu pri odpovediach, o gestách pri rozhovore a voči klientom a dajte mu rýchlokurz ako eliminovať vnútorné podráždenie, ktoré evidentne nie je spôsobené predmeštruačným syndrómom nakoľko je chlap.
Myslím, že na úrade práce je dostatok záujemcov s vyššími kvalitami ako má súčasný vedúci v Trnave.
Tieto veci sa dajú riešiť slušne a interne alebo ich môžem prezentovať verejne, čo iste nebude príjemné teraz pred Vianocami.
S pozdravom a vierou skorej nápravy
podpis
-------------------
ODPOVEĎ prišla po 8 dňoch:
Dobry den pani ..........,
Tymto chcem reagovat na Vasu staznost, na veduceho predajne pana Beňa.
Firma Jutex Slovakia, ktora je vlastnikom predajne kobercov v Trnave , vychovava a dba na to ,aby na svojich predajniach posobili pracovnici, ktori plne splnaju kryteria dobrych ,usluznych, zdvorilych predavacov. Vieme ako je tazko v tejto dobe na predajniach. Je velka konkurencia a kazdy by sa mal snazit ,aby boli zakaznici spokojny nielen s tovarom ale i s obsluhou.
Vami spominany „VEDUCI FERO BENO," posobi na predajniach uz viac ako 35 rokov. Za ten cas obsluzil k plnej spokojnosti nespocetne mnozstvo zakaznikov .
Samozrejme, ze boli aj takí , ktorí mali k jeho pristupu pripomienky , alebo neboli s jeho obsluhou spokojni. Ale tych bolo,si dovolim tvrdit minimalne.
Do obchodu chodi cim dalej viac zakaznikov , ktori si myslia ze predavaci na predajniach su poskokovia, ktorí budu vzdy usluzní a budu skakat tak ako chce zakaznik. Ale predavac a zakaznik su obchodni partnery . Jeden bez druheho nemozu existovat. Jeden k druhemu by mali byt usluzny ,tolerantny a musia jeden druheho respektovat.
Co sa tyka, akym sposobom mame vychovavat svojich zamestnancov ,Vas prosim nechajte na nas.
Sposob ,a nadradenost, ktora je citit s vasej staznosti ,s vasho poucania , mozno dava za pravdu to, ze patrite k takym zakaznikom ktori pridu na predajnu a myslia si ,ze ja som tu pan a ty predavac len obsluhujuci poskok.
Prajem Vam pekne a spokojne Vianoce .
S pozdravom
Novotný Michal
maloobchodný riaditeľ
Jutex Slovakia, s.r.o.
0905 52 11 67
---------------
No, neodpíšte na to, zvlášť, keď riaditeľ bojuje za svojho vedúceho ako lev a v návale emócií nestihne skontrolovať gramatiku...
Vážený pán riaditeľ,
ďakujem za odpoveď, ani som po tak dlhom čase nečakala, že sa mi niekto od Vás ozve.
Moja nadradenosť v sťažnosti je spôsobená chovaním Vašeho vedúceho a verte, že ešte bola maximálne mierna a ani trochu sa nedala porovnať s tým, ako sa prezentoval pán Beno s jeho 35 ročnou skúsenosťou.
Moje správanie je vždy slušné a korektné. Pýtanie informácií nepokladám za pozičné a vôbec nie za dávanie niekoho do pozície poskoka. Tak si to ale vysvetľuje Váš vedúci.
Plná spokojnosť s obsluhou vedúceho je plná spokojnosť s obsluhou personálu, ktorý máte na predajni v Trnave a ten je nanajvýš slušný, ochotný a nápomocný.
Chápem, že ste mi ani inak odpovedať nemohli, že budete stáť za svojim pracovníkom. Čo je chvályhodné.
Tak si neodpustím dve veci - po prvé urobte si opakovaný mystery shopping na vašej predajni v Trnave, potom možno bude Váš náhľad objektívnejší. A druhá vec - zverejnenie celej našej korešpondencie na verejnom servry, pretože nie som jediná, čo má negatívne skúsenosti s vedúcim a predpokladám, že verejnou diskusiou sa dopracujeme k pravde.
Aj ja Vám prajem krásne Vianoce a úprimne - aj schopný personál a minimum sťažností.
podpis
----------
Dobrá rada na záver - v trnavskej predajni Jutex sa dajte obslúžiť kýmkoľvek okrem vedúceho. Ušetríte si nervy, urážky a výsmech. Ostatní sú totiž nesmierne milí a ochotní.